من همسرم میخواد بزاره ولی من دوست ندارم و هنوز سر اسمش به توافق نرسیدیم 🙁🫤
مامان فندوق
در ۷ماهگی به مشهد مقدس سفر کردیم اونجا ۳اسم که محبوبمون بود و گذاشتیم در داخل قران،امیررضا،امیرعطا،امیرارسلان.
گفتیم هر کدوم در اومد اون میشه اسم پسرمون که اول امیرعطا در اومد ولی همسرم زیاد راضی نبود بار دوم گذاشتیم در داخل قران که امیررضا در اومد و دیگه از همونجا اسم پسرمون شد اقا امیررضا از عنایت امام رضا بود که طلبید ما بیایم مشهد و در داخل حرم امام رضا اسم پسرمون و انتخاب کنیم.❤️
مامان امیررضا
اسم پسرم امیرعلی هستش الآنم اقدام ب بارداری ام ایشالله باردار شم پسر باشه اسمش و میزاریم امیر رضا به اسم داداشش بیاد و از امام رضا خواستم 🌹❤️🧿
مامان سورنا
نذر کردم هر وقت حامله شدم اگر پسر بود امیر رضا بزارم چون عاشق اسم امیر رضا بودم اسم باباش رضا بود.
مامان امیر رضا
پسر من دوماه .بیست روزش هست
سوال الان توی سه ماه هست یانه 2اسفند به دنیا امده
مامان امیررضا👶👶
من قبل آی وی آف رفتم حرم آقا مام رضا گفتم انشالله جوابم مثبت شد پسر بود میزارم رضا اگه دختربود میزارم یاس،،،که بلطف خدا انتقالم مثبت شد و گذاشتم آقا سید امیررضا
نظر کاربران درباره اسم امیررضا