من بین اسم پندار و برسا مونده بودم که در اخر برسا رو انتخاب کردیم
البته که وقی کسی اولین بار اسم پسرم رو میپرسه باید دوبار تلفظ کنیم چون اکثریت فکر میکنن برسام هست.
مامان برسا
چرا نوشته borsa تلفظش میشه barsa
مامان بـــَــرســـا
بسیار زیبا اگر بشه میخوام اسم پسرمو بزارم برسا آخه اسم پسر اولمم صدرا از نظر آوایی خیلی بهم میان
نظر کاربران درباره اسم برسا