من اسم پسر اولم آرنیک هست خیلی برام انتخاب اسم و اینکه پرمعنا و محتوا و شیک باشه مهمه، خیلی اسم هارو انتخاب کردیم برای پسر دومم اما به دلم نمینشست تا اینکه اسم رادنیک و دیدم و اولش جذب معنیش شدم و اینکه اسم مردونه و دهن پرکنه و این اسمو انتخاب کردم و خیلی راضیم
نظر کاربران درباره اسم رادنیک