قبل از آشنایی با همسرم ،ایشان در جزیره ای سر کار بودند و با خودشون تصمیم گرفته بودن زمانی بچه دارشد و پسر بود اسمش عدنان بگذاره.البته این موضوع مربوط به ۱۸سال پیش است و الان پسرم ۱۴ سال دارد و عدنان است🥰😘 و داداشش هم چند وقت دیگه به دنیا میاد و اردیان می خوام بگذارم چون از زمانی متوجه شدم باردارم خیلی اتفاقات خوبی برام افتاد و تصمیم گرفتم بگذارم اردیان به معنی مقدس😘
مامان بردیا جونم
اسم پسر منم عدنان است
مامان سدنا
اسم پسر منم عدنان هست،موقعی که باردار بودم فیلم عشق ممنوعه رو دیدیم ،این شد که اسمش رو عدنان گذاشتیم
مانی
اسم پسر منم عدنان هست
مامان عدنان
اسم پسر منم عدنان اسمشو یه دفعه ای انتخاب کردیم ولی به نظرم بی نظیر
مامان یزدان
عدنان جون نارس ب دنیا آمده خیلی اذیت شد ولی خداروهزارمرتبه شکر ...اسمشم مادربزرگش انتخاب کرد ماهم چیزی نگفتیم..
مامان عدنان
اسم پسرمنم عدنان هستش،اولین باریه بچه ی تپل وسفید وباشوهرم دیدیم که اسمش عدنان بود،انقدرجذاب بود که گفتیم اسم بچمونم میزاریم عدنان،
معنی بهشت زمینی واقعا زیباست🤩
نظر کاربران درباره اسم عدنان