من نظر کرده بودم اگر پسر شد تو اسمش محمد باشه چون اسم پسر بزرگم محمد و دختر بزرگم گفت اسمش حامی باشه و اسمش شد محمد حامی البته حامی صداش میکنیم
مامان حامی🪿🧸
اسم دخترم حسناست از اول که بی بی چکم مثبت شد و بهش گفتم نی نی داریم می گفت برادره اسمشم میزارم محمد ،منم شب تاسوعا که روضه حضرت عباس بود شنیدم گفتم از القاب حضرت عباس حامی کلی با این اسم گریه کردم و نیت کردم اگه خدا بهم پسر بده اسمشو میزارم حامی تا از دخترم حمایت کنه مثل حضرت عباس پس تصمیم گرفتیم اسم توراهیمون بزاریم محمد حامی😇
نظر کاربران درباره اسم محمد حامی