من وقتی باردار شدم هنوز از جنسیت اطلاعی نداشتم تویه پیجی خیلی دنبال اسم میگشتم ولی هیچ اسمی به دلم نمینشست تااینکه اسم آرشین دیدم به معنی عاقل وداناخیلی خوشم اومد به همسرم گفتم اونم پسندیدبیشتراز من😅گفتیم اگه خدابهمون پسر داد اسمشو آرشین میذاریم همون موقع برادرم سوپرمارکت زد واسمشو به خاطر ماگذاشت آرشین مارکت😍 چندماه بعد فهمیدیم کوچولومون پسرهست واین شد که اسمش آرشین شد
صدف ستارنژاد
آرشین معنیش دوست داشتنی .داداش بزرگش ۷سالشه اسم آرشام گفت باید اسمشو آرشین بزارید ماهم خوشمون اومد .
مامان آرشین
آرشین یعنی دختر دوست داشتنی,اسم ایرانیه به اسم خودم شیرین میومد و همسرم هم خوشش اومد و این جوری شد که اسم دخترمون رو آرشین گذاشتیم.
مامان آرشین
معنی اسمش یعنی برامون جالب و قشنگ بود
سروش یعنی فرشته پیام آور
نظر کاربران درباره اسم آرشین