من اسم آریل رو گزاشتم اما ثبت احوال با آ کوچیک ثبتش کرد
اینجوری اریل
مامان آریل کوچولو💎
آریل خیلی اسم قشنگیه. خیلیا میگن پری دریایی ولی اون اِریل Eriel تلفظش بود منتهی توی ترجمه فارسی کلا اسامی A دار رو آ تلفظ میکنن، توی عبری Ariel/ Ariyel برای پسره. معنیش هم خیلی قشنگه شیر خدا، یکجورایی هم معنی لقب امام علی ایه. جدیدا هم تو اینستا خیلی پسر کوچولو میبینم با این اسم همه هم یامزه و شیطون 😄.
مامان ایزابلا
آریل مگه اسم دختره نیس؟؟من برای دختر نظرم روی آریله😐
مامان پسری🩵
آریل
به فارسی یعنی پهلوان آریایی ها
به عِبری یعنی شیر غرنده خدا
به عربی یعنی اسدالله شیر خداوند
تو قران یعنی فرشته رزق و روزی و برکت و محافظ طبیعت و حیوانات
اسم يكى از 27 قمر سياره اورانوس هم هست
مامان آریل کوچولو💎
من میخوام این این اسمو بزارم الان میتونم ؟آریل با آ ن اریل
جدیدا کسی پرسیده
نظر کاربران درباره اسم آریل