اسم پسر منم آکامه عاشق اسمشم. مدتها قبل از اینکه بدنیا بیاد اسمش تو ذهنم بود. خدا روشکر الان ۱۳ سالشه و از صدا زدنش لذت میبرم. الانم قراره تا ۴ ماه دیگه خواهرش بدنیا بیاد.
مامان لاوینا
از وقتی باردار نبودم همیشه میگفتم هروقت باردار شم اسمشو حتما کُردی میزارم
بعد بارداری تا ۷ ماهگی دنبال اسمش بودیم
تا اینکه آکام به نظرم قشنگ ترین بود
مامان آکام
سلام من از شیش ماهگی اسمشو انتخاب کردم خودم تنهایی شوهرمم قبول کرد انقد اسمشو دوس داشتم ک هیچ اسمی دیکه بنظرم خوب نمیرسید معنی اسمش یعنی سرانجام عاقبت
نظر کاربران درباره اسم آکام