اسم پسر قشنگ منم آیکان هست حالا باردارم و نینیم دختره نمیدونم چه اسمی بزارم بهش بیاد
مامان آیکان
منم اونومقع میخاستم بزارم هاکان که آخرش که بدنیا اومد همسرم اسم آیکان و پیدا کرد خیلی قشنگیه وقتی کسی میشنوه میگه چه اسم قشنگیه الان بچه دومم هم پسره نمیدونم چه اسمی پیدا کنم که به آیکان بیاد
مامان مامان کوچولو
سلام اسم پسر بزرگم آیکانه الان ده سالشه بنظرمن زیباترین و خاص ترین اسم آیکان هست
مامان دلوین
سلام بظرتون اسم آیکان به اسم آرسام میاد؟پسرم تازه بدنیا اومده میخام آیکان بزارم
مامان آیهان جان
اسم پسر قشنگم رو گذاشتم آیکان
بنظرم زیباترین اسم تو دنیا است
مامان آیکان
سلام
اسم پسرمن هم آیکان الان 11ماهشه
ازمعنیش خوشم اومد اصیل ونجیب به نظرم اسم قشنگه وخاصیه
مامان آیکان
من اسم آیهان رو میپسندیدم و همسرمم آرکان
اخرش تصمیم گرفتیم تفاهمی آیکان بزاریم
آیکان باکلاس تر و شیکه خیلی خاصه اصن معنی قشنگیم داره
مامان آیکان
منم اسم پسرمو آیکان گذاشتم😍💜
مامان آقا آیکان
اسم پسر منم ایکانه
مامان آیکان
من اسم آیکان گذاشتم چون به نظرم یه اسم تک و خاص هر کسی انتخاب نمیکنه😍
مامان آیکان
هم ترکی بود و خاص هم به اسمم نزدیکه
مامان آیکان
منم اسم پسرمو آیکان گذاشتم چون هم اسم امروزی بود و هم معنیش قشنگ بود و منم دنبال اسم ترکی بودم و آیکان هم ترکی بود....مثل بعضی اسم ها عجق وجق نبود تلفظش راحت بود و اسم باکلاسی بود که فراوانیش هم کم بود پس اسم خاص بود
مامان آیکان
من خیلی دنبال یه اسم با معنی خوب بودم دختر عموم اسم آیکان پیشنهاد داد وقتی به همسرم گفتم خیلی خوشش اومد من هر وقت میگفتم هنوز اسم انتخاب نکردیم میگفت اسم پسر من آیکان منم چون خوشم میومد آیکان گذاشتیم معنی خوبیم داره. خونش مثل ماه پاک و زلال. اصیل و نجیب
نظر کاربران درباره اسم آیکان