اسم پسر منم آرش هست ۴ ماهشه.. البته اسمش رو برادر بزرگش انتخاب کرده ،که ۱۷ ساله هست و همیشه از بچگی آرزو داشت یه برادرداشته باشه که اسمش آرش باشه که خداروشکر قسمتمون شد
مامان کوچولو بچه
چند روز دیگه پسر منم به دنیا میاد همسرم مجردیش اسم آرش خیلی دوست داشته وجالبیش اینجاس که من خیلی خوشم میاد از این اسم ولی تو بارداریم همسرم گفت دیگه قدیمی شده بزاریمش سپنتا ولی من قبول نکردمو قانعش کردم که این اسم خیلی اصالت داره و قشنگه 😍
در نتیجه اسم پسرمون شد آقا آرش👶
بمونه به یادگار داخل گهواره (بهار۱۴۰۵)
مامان آرَش🤱
اسم پسرمن آرش هست ۱۸سالشه تابه دنیاامدهرکی یه اسمی میگفت من خودم گفتم آرش دردش توجونم امیدوارم تموم جوان هاموفق وپیروزباشند
مامان ماهلین
بعد جنگ از ۱۲ روزه و پیروزی ایران بخاطر موشک های ایرانی و قدرت ایران اسم آرش که پهباد ایرانی بود گذاشتم
مامان آرش
شوهرم قبل از اینکه با من ازدواج کنه همیشه دوست داشت اگه خدا بهش پسر هدیه داد اسم پسرشو آرش بزاره از اینکه اسم پسرشو آرش بزاره همیشه احساس غرور میکنه میگه آرش اسم اصیله ایرانیه و شخصیت آرش کمانگیر رو خیلی دوست داره..الان یه دختر داریم اسمش آرشیداست ک اسم دخترمون رو هم تو همون دوران جوونیش انتخاب کرده بود😍💙
یلدا
من هنوز پسرم به دنیا نیومده ولی از نوجوونی دلم میخواست اسمش آرش باشه چون خیلی خاصه و همسرمم با کمال میل پذیرفت و تو خونه همش منو مامان آرش صدا میکنه😂
مامان آرش
سلام
انتخاب کردن اسم پسر سخت بود واسمون کلی اسم و بالاو پایین کردیم.حتی یک هفته بعداز بدنیا اومدن پسرم اسم نداشت هنوز
تااینک تصمیم گرفتیم بزاریم آرش
یک اسم اصیل ایرانی و تاابد شیک♥️❤️
مامان حلما و آرش
ماکه قبل عروسیم شوهرم اسم ارشو انتخاب کرده بود
منم استقبال کردم چون اسم با اصالت وریشه داری هست
ارش من الان نزدیک۱۴ماهشه
امیدوارم همیشه موفق باشه جیگرمامان
مامان نفس
اسم پسر من آرش چون دوست داشتم اصالتمون رو حفظ کنیم وچون از یک مرد اسطورهای میاد
مامان ارش
باسلام...انتخاب اسم ارش اولایک اسم اصیل ایرانیست.وثانیا به معنی عاقل وزیرک میباشدوثالثادوبخشی بوده وبااهنگ خاصی ادامیشودوکلا اسامی که حرف ش دارند جالبند...
نظر کاربران درباره اسم ارش