من اسم پدرم حسن بود که ایشان فوت کردند خیلی دوست داشتم حتما یادش زنده شود.
زمان بارداری هم پدرم را خیلی خواب میدیم که همیشه میگفت نترس دخترم من کنارت هستم.
یک هفته قبل از زایمان درخواب با پسرم بازی میکردند و خانواده گفتند چون هم اسمش است واینکه نوه دختریش است خیلی دوستش داره.
به این خاطر اسمش را امیرحسن انتخاب کردم که پدرم هم شاد باشد.
امیرحسن اسم خاصی است و امام حسن ان شالله نگهدارش خواهد بود
مامان امیرحسن
قرار بود اسمش امیرعلی باشه ولی تولد امام حسن تصمیم گرفت به دنیا بیاد و امیرحسن گذاشتیم
اسمشوخیلی دوست دارم همیشه برام یاداور امام حسن و حضرت زهراست
نظر کاربران درباره اسم امیرحسن