خیلی سال قبل از ازدواجم یه کتاب خوندم اسم شخصیتش بارمان بود از اونجا ب بعد عاشق این اسم شدم و تو ذهنم همش تصور میکردم یه پسر دارم ک اسمش بارمانه
دیگه این اسم جاافتاد بین همه و همسرمم از همون اول اوکی داد
مامان بارمان👼🏻🐥
معیار انتخاب اسم برای ما چند چیز بود اول ایرانی باشه دوم معنی خوبی داشته باشه سوم فراوانی کمی داشته باشه و خاص باشه .اسم پسر بزرگ من برسام هست.وقتی باردار شدم دنبال اسمی می گشتیم که به برسام هم بیاد. از بین اسامی منتخب بارمان معنی بهتری داشت به معنی شخص لایق و هم اسم شاهنامه ایی بود.
مامان بارمان
سلام .واقعا کار زیبایی هستش.بابای بارمان این کار قشنگ و به من سپرد منم ۳تا اسم ایرانی اصیل انتخاب کردم که یکیش بارمان بود .اسم سردار کوروش هستش.معنی شایسته و لایقش من و خیلی جذب کرد احساس کردم خیلی به پسرم میاد بعدها.
نظر کاربران درباره اسم بارمان