اسم بردیا رو از قبل ازدواج دوست داشتم وقتی بچه مون پسر شد دلم میخواست بردیا رو،اما همسرم رو چندتا اسم دیگه ام نظر داشت تا اینکه من چهار ماهه بودم که تنها خواهر شوهرم ،عزیزدلمون رو از دست دادیم خیلی غصه دار بودیم تا اینکه چند وقت بعد شوهرم چت های قبلی با خواهرش رو مرور میکرد که دید در برابر پیشنهاد اسم بردیا گفته بود خیلی قشنگیه من خوشم اومده ،این بود که بردیا جان مامان با همکاری عمه قشنگش انتخاب شد،شوهرم میگه چشماش شبیه عمه شه
،واقعا زیبا بود و مهربان و دلسوز ،با رفتنش هم کلی زندگی بخشید و اهدا عضو شد یادش تاابد جاویدان
مامان بردیا
من تازه برای اولین بار مادر شدم و اوایل خیلی علاقه به اسم های مذهبی داشتم و هنوز هم دارم ولی چون در خانواده همه اسم های مذهبی بود با همسرم تصمیم گرفتیم اسم پسرمون رو بردیا بزاریم هم ایرانی هست و اسم پر معنایی هستش
مامان پسر کوچولو
اسم پسرمن بردیاست یکی ازاسمهایست کمیاب و ماندگار، که هم اصالت دارد و هم شنیدن آن حس خوشایند، با اقتدار وباابهت بودن رو به آدم میدهد.
مامان bardia
اسم پسر گلم
انشالله نامدار باشی مادر❤️
مامان بردیا
من سه تا بچه دارم اینم میشه چهارمی ی پسر و دو دختر
بعدش اسم هر دو تاشونم مادرشوهرم گذاشت منم خواستم که اسم پسر اولیمو بردیا بزارم و دومیو هم بزارم تیام
مامان ⅈꪶꪗꪖ
همیشه دوست داشتم اسم بچهام رو از نام های ایرانی و اصیل انتخاب کنم چه دختر باشه چه پسر ، همسرم هم انتخاب اسم بچمون رو به من سپرده بود وقتی فهمیدم پسره خیلی فکر کردم و اخر سر اسم زیبای بردیا رو براش انتخاب کردم😍و خیلی خوشحالم از انتخابم🥹❤️
مامان بردیا
منم بچه دومم هست من و همسرم اسم ایرانی کلا دوس داریم و دوستدار واقعی کوروش کبیر هستیم و بردیا رو انتخاب کردیم واسه نینی جدیدمون .و البته رو اسم خودم هم باشه تقریبا
مامان بردیا
ماهم قبل بارداری اسمشوگذاشتیم بردیا من عاشق خودشواسم زیباشم
همش تو تصوراتمون بچمونو پسر بود
حتی قبل تعیین جنسیت اسم پسر انتخاب می کردیم و هیچ ایده ای راجب اسم دختر نداشتیم
خدا بهمون یه پسر داد که اسمشو بزارم بردیا بعد کلی تحقیق و جستجو
پسرم خداتو رو برامون حفظ کنه و عاقبت بخیر و سلامت باشی ❤️🥺
مامان زیتون
پسرم دوازده سالشه همون اول که فهمیدم جنسیتشو همسرم انتخاب اسمشو به من سپرد منم بردیا را انتخاب کردم تقریبا هم معنی اسم خودمه بالامرتبه بلند مقام معنی اسم خودم هم گرانبها است الان بعد دولزده سال باردارشدم امید داشتم خدا یه دختر هم بهم بده اما دیروز سونوگرافی بهم گفت پسره الان دوست دارم اسمش رایان بزارم اما بین رایان و برنا دودل شدم
مامان بردیا و برنا
من وهمسرم اسم پسرمون رو بردیا گذاشتیم وقصدمون این بودکه یه اسم معنی دار و با اصالت باشه وانتخابمون بردیا شد.من وهمسرم عاشق اسمش شدیم❤
مامان بردیا
من جای دیگه خوندم بردیا یعنی والا مقام و بلند مرتبه
اسم پسرم بردیا گذاشتم اولش همه مقاومت کردن و اسمشو اشتباه میگفتن ولی بعد یه مدت عادت کردن و من عاشق اسمشم 😍 اصیل و زیباست واقعا
مامان بردیا
منم از قبل ازدواجم اسم بردیا را انتخاب کرده بودم و وقتی فهمیدیم بچمون پسر بی هیچ فکری گفتیم قطعا بردیا
مامان بردیا
سلام دوستان من مثل شما خاطر ندارم و پسر باردار هستم
من خیلی دلممیخاد اسم بچه مو بردیا بزارم اما شوهرم ب شدت مخالف میگه باید امید رضا بزاریم و من اصلا موافق این اسم نیست میخاستم بگم شما راه حلی ندارین ک نظرش عوض بشه اگ دارین لطفا بگین
مامان بردیا
بردیا پسرمامان 🤗
مامان بردیا
من پنج ماهمه اسم بردیا رو با همسرم انتخاب کردیم خیلی راضیم دوس دارم اسمش ایرانی اصیل باشه تلفظش هم خیلی راحته سخت نیست
و اسم پسر کوروش کبیر هم هست خیلی عالیه
مامان بردیا بیانی
اسم بردیا من از بچگی نگه داشتم حالا ک دارم مادر میشم پسر گلمو بردیا جون پیگم
مامان بالام🥰
سلام
من همیشه بفکر اسم دختر بودم و اسم دلنیا رو خیلی دوست داشتم تا اینکه باردار شدم وپسر شد همسرم گفت اگر مایل باشی اسم پسرمونو مث اسم خودم تاریخی باشه البته اسم همسرم اردشیر. گفتم منم عاشق اسم ایرانیم
وبردیا جونو انتخاب کردیم که پسر کورش کبیر بوده مطمئنم اگر بد بود کورش کبیر انتخابش نمیکرد🌹
مامان بردیا
بردیا یعنی عشق بلندمرتبه و والا پسرکوروش کبیر .اگه اسم بدی بود هیچ وقت کوروش کبیراونو روی پسرش نمیذاشت .اسم پسرمنم بردیاست
مامان بردیا
من اسم بردیا رو خیلی دوست دارم چون هم ایرانی هست و معنی قشنگی داره یعنی بلندپایه
مامان شاخه نبات
من وقتی معنی اسم بردیا رو دیدم عاشقش شدم، بردیا یعنی برازنده، بلند پایه اسم پسر کوروش کبیر هم بوده😍
مامان بردیا
منم دنبال اسم ایرانی بودم بردیا اسم دومین پسر کوروش بزرگ هستش واسم دخترم هم نادیا ست
مامان بردیا جون
سلام من بعد از ازدواج اسم کوروش و اهورا وچندتا دیگرو در نظر داشتیم تا اینکه باردار شدم دوتا پسر به اسم کوروش و اهورا دارم و اینطور شد اسم سومین عشقمون روهم بردیا گذاشتیم تا هر سه اسم اصیل و زیبا وپرمعنی باشن قبل بارداری هم نظرمون همین بود 😘الهی همه کوچولوهامون بزرگ بشن و عاقبت بخیییر
مامان بردیا
اسم پسرمنو باباجونش انتخاب کرده چون علاقه ب کوروش کبیر داشت.
مامان بردیا
اسمشون باباش انتخاب کردمعنی هم سومین پسر کورش کبیر
مامان بردیا
من این اسمو از قبل ازدواج از دوران دبیرستانم دوست داشتم و حتی همه ی فامیل میدونستن ، چون هم اصیل ایرانیه، هم تلفظش راحته، هم وقتی بزرگ هم بشه بازم قشنگه، و معنیه بلند مرتبه و استوار و محکم بودنش خیلی زیباترش کرده ، وقتی ازدواج کردم به همسرم گفتم که به اسم باران و بردیا علاقه دارم، اگه بچه پسر شد بردیا اگه دختر شد باران، همسرمم از هردوتا اسم خوشش اومد ، بچمون پسر شد و گذاشتیم بردیا...😊
مامان بردیا
بردیا اسم با اصالتیه و بزرگم بشن خیلی شیک و زیباست، بردیا عشقه 💕💞
مامان بردیا ۲
اسم بردیا یکی از فانتزی های همسرم توی مجردیش بوده.منم زیاد روی اسم پسر زوم نبودم من اسم دختر بیشتر انتخاب میکردم و پسر برام مهم نبود توی بارداریم بچم حدود ۱۰تا اسم داشت و نمیتونستیم تصمیم بگیریم که چی بزاریم اسمشو تااینکه موقه ی زایمانم مامایی که توی اتاقم بود بهم گفت اسم بچت چیه گفتم نمیدونم گفت وا یعنی توی این ۹ماه اسم براش انتخاب نکردید گفتم نه گفت زودباش یه اسم بگو میخوام صداش کنم منم گفتم باربد
زایمان کردم و به همه فامیل اسمشو گفتیم باربد تا اسمو میگفتیم هرکسی یه مسخره بازی درمیاورد و اسمشو مسخره میکردم
روزی که خواستیم شناسنامه بگیریم رفتم توی اینترنت و معنی اسم بردیا را دیدم تا معنیشو خوندم نوشته بود مقتدر و جوانمرد منم خوشم اومد و به همسرم گفتم شناسنامه را بردیابگیره تا شناسنامه را آورد همه شوکه شده بودن که یهو چرا اسم عوض شد
اینم داستان اسم بچه من
مامان بردیا
وقتی جنسیت معلوم شد دنبال اسم اصیل ایرانی میگشتم بردیا انتخاب کردیم👍👍👍
مامان بردیا
مامانای گل من پیج اسباب بازی گیتار دارم، ادرس پیج رو براتون میزارم دوست داشتین فالوو کنین، نمونه عکس هم میزارم، قابل کوک سدن و نواختن هستن🙌
https://instagram.com/shazde_kocholo
مامان زندگی
من و همسرم تنها اسمی که برای پسرمون انتخاب کردیم بردیا بود، من انتخاب کردم و همسرم تایید کرد و دوتامون از انتخابمون راضی هستیم و تا روز زایمان که بردیا رو بغل کردیم به هییییچ کسی نگفتیم اسمش رو😊 معنی بلند مرتبه ، والامقام و سرسخت رو دوست دارم ولی بیشتر از همه توی زبان یونانی بردیا به معنی زندگی بخش هستش و من این معنی رو بیشتر دوست دارم چون به معنای واقعی بهم زندگی بخشیده😍👑
مامان زندگی
من قبل اینکه ازدواج کنم اسم پسرمو انتخاب کردم اسم بردیا خیلی دوست داشتم کل فامیل میدونستن اسم پسر من بردیا معنی اسم بردیا یعنی بلند مرتبه و من بعنوان یه مادر آرزوم پسرمو تو رده های بالای موفقیت ببینم❤
مامان کنجد
منم اسم پسرم بردیا چون شوهرم دوست داشت اسم اصیل ایرانی بزاریم و منم حق انتخاب بهش دادم واقعا هم اسم قشنگیه .حالا چه اسم دختری به بردیا میخوره؟
مامان بردیا
#بردیا قشنگ ترین اسم دنیا😊😂
مامان بردیا
من خانواده شوهرم ازاسم بردیا خوششون نمیومد اما چونکه منو شوهرم خوشمون میومد گذاشتیم
همش میگفتن بردیا ینی چی ینی بردار ،بَرده منم گفتم نه یعنی والا، بلند مرتبه ریشه فارسی داره لطفا اینجوری نگید😔😔😔
نظر کاربران درباره اسم بردیا