معنی اسم حسین

خوب، نیکو، صاحب جمال، نام امام سوم شیعیان

ریشه اسم حسین

فراوانی اسم حسین

در حال حاضر ۱۵۲۰۶ نفر در گهواره با نام حسین ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم حسین

اسم گل‌پسر‌منم حسینه انشالله همه بچه ها زیر سایه امام حسین و اها بیت سالم و صالح باشن🌹
مامان حسین
قبل از تولد پسرم اسمش و سامیار انتخاب کردم وقتی دنیا اومد روز تولد اقا امام حسین بود اسمش و حسین گرفتم 🥹🥹
مامان فندوق
پسرمنم اسمش حسینه من عاشق اباعبدالله و اسمشونممم
مامان حسین و توراهی✨
من وقتی فهمیدم گفتم خدایا پسر باشه میزارم اسمشو حسین از بس عاشق و دلداده امام حسینم وهمینطور هم شد الانم عاشق بلند گو و نوحه خوندنه بدون اینکه مابهش بگیم انشاءالله اقا ابا عبدالله الحسین(ع) نگهدار همه حسین ها وفاطمه های زمانش (پسران ودختران) باشه اسم پسر منم حسین خیلی اسمشو دوست داره از بس از خوبی های حضرت براش تعریف کردم اسم دخترمم فاطمه هست هر وقت تو تلوزیون اسم حسین میشنوه ذوق میکنه میگه اسم منو میگه دخترمم همینطور اسممی برا بچه هاتون بذارید مثل امام حسین(ع) وحضرت ابوالفضل. العباس(ع) ،امام علی (ع) و...که بعدا بدونن هم اسم چه بزرگانی هستن وافتخار کنند
مامان فندوق
دوسال بود که ازدواج کرده بودیم یه سقط هم داشتم هرماه که برای بارداری اقدام میکردیم ناموفق بود سریع رفتم دکتر گفت ذخیره تخمدانت پایینه کلی دارو مصرف کردم فایده نداشت کلی خرج کردم دکتر رفتم فقط بهم گفتن باید ای یوای یا ای وی اف کنی خیلی خسته شده بودم سنم هم کم بود از خدا خواستم اگر بهم پسری بده اسمشو بزارم حسین اگر دختری بهم هدیه بده اسمشو بزارم زهرا برای بار اول ای یو ای رو انتخاب کردم و رفتم انجام دادم ولی منفی شد دکتر بهم گفت باید به رحمت استراحت بدی دوماه دیگه بیای برای ای وی اف که ماه بعدش توی ماه محرم متوجه شدم خودم باردارم مثل یک معجزه میموند برامون البته با یه بارداری وحشتناک و خیلی سخت اقا حسین ما رو عید نوروز به دنیا اومد الان یک سالش برای تمام کسایی که ارزو دارن بچه دار بشن دعا میکنم اما بچه داری خیلی سخته خیلی خیلی 😅😅
مامان گلی
من و بابایی تورو از امام حسین (ع)خواستیم تو محرم بخاطر همین اسمتو میزاریم حسین🥹قربونه وجودت بشم یکی یدونه مادرش شازده کوچولوم👶🏻🩵
مامان محمدحسینم🍼👶🏻
دوستان دخترم ۲۸ ماهشه وزنش ۱۲.۵ کیلو هست وزن تولدشم ۲۸۰۰ بود خیلی بدغذاست و بیش حسی دهانی داره وزنش چطوره؟کمه یا خوبه؟خیلی هم لاغره😔
مامان آنیا🐣
من قصد بارداری دارم بعد7سال نیت کردم اگه پس باشه بزارم حسین اگرم دختر فاطمه باشه
مامان حسین
منم بعد از 14 سال خدای بزرگ بهم یه فرشته قشنگ داد یه شب وقتی که تو ماه 4 بودم خواب دیدم یکی بهم میگفت اسم پسر تو بزار حسین حتما این بچه نظر کرده ماست حواست بهش باشه بعد که رفتم سنو دیدم بچه م پسر از اون موقع اسمش شده اقا حسین انشاالله خدا بحق فاطمه زهرا هر کی دامنش سبز نیست خدا یه فرشته و یار امام زمان نصیبش کنه🌹
مامان حسین
سلام من پسرم توی محرم به دنیا اومد اسمش رو گذاشتیم حسین نزدیک ۱۷ سالش که شد تو یه اتفاقی فوت کرد ودقیق محرم هم بود خیلی مهربون ودوست داشتنی بود واقعا
زهرا
من مادر دوتا بچه هستم یه دختر یه پسر متاسفانه پسرم بیماری اتیسم داره دلم بچه میخواد برام دعا کنید گفتم خدا امام حسین ا بزودی دامنم سبز بشه پسر بشه اسمش بذارم حسین. یاحسین خودت کمکم کن
سمیرا
من پارسال یه سقط داشتم نذر کردم اگه ایندفعه بچه دار شم و برام بمونه اگه پسر بود می‌زارم حسین اگه دختر بود می‌زارم زینب♥️
مامان ♥️حسین♥️
تو بارداری ۶ ماهگی اربعین کربلا نصیبم شد. به همون علت نیت کردم اسمشو بذارم حسین. به اسم پسر اولم هم میومد. حیدر و حسین.
مامان پسرسوم
منو همسرم مذهبی نبودیم اسمامون هم فانتزیه و مذهبی نبود من یه بار سقط داشتم بعد تو بارداریم خیلی مذهبی شدیم ایمانمون قوی تر شد بعد همسرم گفت یبار نوجوانی گفته یود پسر دار میشم اسمش میشه حسین گفت یهو به زبونم اومد منم عاشق امام حسینم و اسمش رو گزاشتیم حسین اگه بازم باردار بشم اسمش رو میزارم علی
مامان حاج حسین
هنوز خدا بهمون بچه نداده ولی نذر کردم ان شاالله بچه سالم و صالح و مصلح به من و شوهرم بده اسمش بزاریم حسین به عشق ارباب
مامان هدیه امام حسین
سلام دوستان سونو انتی جنسیت را دقیق میگه واسه من گفت پسره اگه درست باشه دخترام خیلی ذوق داداشن انشالله که درست باشه
مامان حسین
سلام من رفتم سونو تموم شد رفتم سرویس توسرویس خیلی شدیدخونریزی کردم حالا با دارو قطع شده استراحت مطلق داده دکتر تاحالابرای کسی پیش اومده
مامان حسین
سلام ما ۲۰ساله ازدواج کردیم ده سال اول بچه دارنشدیم یازده سالگی خدا بهمون دختر داد فاطمه گذاشتیم حالا دوتا دختر داریم و سه ماهه باردارم دلمون میخواد پسر باشه حسین بذاریم ازبیست سال پیش اسم حسین انتخاب کردیم و منتظرآمدنش دعا کنیدپسربشه
مامان حسین
من یک بار سقط کردم بعد اون دیگه باردار نشدم دکترا گفتم ذخیره تخمدان خیلییییی پایینه و حتی امکان بارداری با ای وی اف هم خیلی کمه منم از همه جا نا امید شدم گفتم باشه مریم برای ای وی اف هر چی شد حداقل تلاشمو کردم دکترم گفت روز دوم پریودی بیا داروهاتو بدم ک بعدش بیای برای پانکچر من خوزستانی برای کارام باید میرفتم تهران چون پریود هام منظم نبود مجبور شدیم سه روز پشت سر هم بلیط گرفتیم ک به محض پریود شدنم بریم تهران .یک روز از پریودی گذشت خیلی طبیعی بود چون معمولا بین ۲۵تا۲۷روز بود پریودیم.شب اول ک گذشت شب دوم خواب بودم خواب دیدم یه پسر تو بغلمه و به همسرم میگم محمود من پشیمون شدم از اسم ارین ک گذاشتم برو تا شناسنامه نگرفتی اسمش رو عوض کن گفت خب چی بزارم گفتم بزار محمد حسین و من بیدار شدم .صبح برای همسرم تعریف کردم به دلم افتاد بی بی چک بزنم با این ک میدونستم دکترا گفتم محاله.بی بی چک زدم دیدم یهو با هم قرمز شدم چشام داشت در میومد به شوهرم گفتم بدو برو چندتا بی بی چک بخر با مارک های مختلف خرید اومد باز تست زدم ۴تا بی بی چک زدم همش در جا دو تا خط میوفتاد تازه با این که میدونستم بی بی چک معمولا یک هفته بعد از پریودی مشخص می‌کنه . همینجور شوکه بودیم ک همسرم یهو گفت میدونستی امروز تولد امام حسینه .همین الان ک تعریف میکنم همه بدنم مور مور شده .خدایا شکرررررررررت خدایا هزار مرتبه شکرتتتتتت
مامان معجزه
من یک بار سقط کردم بعد اون دیگه باردار نشدم دکترا گفتم ذخیره تخمدان خیلییییی پایینه و حتی امکان بارداری با ای وی اف هم خیلی کمه منم از همه جا نا امید شدم گفتم باشه مریم برای ای وی اف هر چی شد حداقل تلاشمو کردم دکترم گفت روز دوم پریودی بیا داروهاتو بدم ک بعدش بیای برای پانکچر من خوزستانی برای کارام باید میرفتم تهران چون پریود هام منظم نبود مجبور شدیم سه روز پشت سر هم بلیط گرفتیم ک به محض پریود شدنم بریم تهران .یک روز از پریودی گذشت خیلی طبیعی بود چون معمولا بین ۲۵تا۲۷روز بود پریودیم.شب اول ک گذشت شب دوم خواب بودم خواب دیدم یه پسر تو بغلمه و به همسرم میگم محمود من پشیمون شدم از اسم ارین ک گذاشتم برو تا شناسنامه نگرفتی اسمش رو عوض کن گفت خب چی بزارم گفتم بزار محمد حسین و من بیدار شدم .صبح برای همسرم تعریف کردم به دلم افتاد بی بی چک بزنم با این ک میدونستم دکترا گفتم محاله.بی بی چک زدم دیدم یهو با هم قرمز شدم چشام داشت در میومد به شوهرم گفتم بدو برو چندتا بی بی چک بخر با مارک های مختلف خرید اومد باز تست زدم ۴تا بی بی چک زدم همش در جا دو تا خط میوفتاد تازه با این که میدونستم بی بی چک معمولا یک هفته بعد از پریودی مشخص می‌کنه . همینجور شوکه بودیم ک همسرم یهو گفت میدونستی امروز تولد امام حسینه .همین الان ک تعریف میکنم همه بدنم مور مور شده .خدایا شکرررررررررت خدایا هزار مرتبه شکرتتتتتت
مامان معجزه
من یک بار سقط کردم بعد اون دیگه باردار نشدم دکترا گفتم ذخیره تخمدان خیلییییی پایینه و حتی امکان بارداری با ای وی اف هم خیلی کمه منم از همه جا نا امید شدم گفتم باشه مریم برای ای وی اف هر چی شد حداقل تلاشمو کردم دکترم گفت روز دوم پریودی بیا داروهاتو بدم ک بعدش بیای برای پانکچر من خوزستانی برای کارام باید میرفتم تهران چون پریود هام منظم نبود مجبور شدیم سه روز پشت سر هم بلیط گرفتیم ک به محض پریود شدنم بریم تهران .یک روز از پریودی گذشت خیلی طبیعی بود چون معمولا بین ۲۵تا۲۷روز بود پریودیم.شب اول ک گذشت شب دوم خواب بودم خواب دیدم یه پسر تو بغلمه و به همسرم میگم محمود من پشیمون شدم از اسم ارین ک گذاشتم برو تا شناسنامه نگرفتی اسمش رو عوض کن گفت خب چی بزارم گفتم بزار محمد حسین و من بیدار شدم .صبح برای همسرم تعریف کردم به دلم افتاد بی بی چک بزنم با این ک میدونستم دکترا گفتم محاله.بی بی چک زدم دیدم یهو با هم قرمز شدم چشام داشت در میومد به شوهرم گفتم بدو برو چندتا بی بی چک بخر با مارک های مختلف خرید اومد باز تست زدم ۴تا بی بی چک زدم همش در جا دو تا خط میوفتاد تازه با این که میدونستم بی بی چک معمولا یک هفته بعد از پریودی مشخص می‌کنه . همینجور شوکه بودیم ک همسرم یهو گفت میدونستی امروز تولد امام حسینه .همین الان ک تعریف میکنم همه بدنم مور مور شده .خدایا شکرررررررررت خدایا هزار مرتبه شکرتتتتتت
مامان معجزه
من یک بار سقط کردم بعد اون دیگه باردار نشدم دکترا گفتم ذخیره تخمدان خیلییییی پایینه و حتی امکان بارداری با ای وی اف هم خیلی کمه منم از همه جا نا امید شدم گفتم باشه مریم برای ای وی اف هر چی شد حداقل تلاشمو کردم دکترم گفت روز دوم پریودی بیا داروهاتو بدم ک بعدش بیای برای پانکچر من خوزستانی برای کارام باید میرفتم تهران چون پریود هام منظم نبود مجبور شدیم سه روز پشت سر هم بلیط گرفتیم ک به محض پریود شدنم بریم تهران .یک روز از پریودی گذشت خیلی طبیعی بود چون معمولا بین ۲۵تا۲۷روز بود پریودیم.شب اول ک گذشت شب دوم خواب بودم خواب دیدم یه پسر تو بغلمه و به همسرم میگم محمود من پشیمون شدم از اسم ارین ک گذاشتم برو تا شناسنامه نگرفتی اسمش رو عوض کن گفت خب چی بزارم گفتم بزار محمد حسین و من بیدار شدم .صبح برای همسرم تعریف کردم به دلم افتاد بی بی چک بزنم با این ک میدونستم دکترا گفتم محاله.بی بی چک زدم دیدم یهو با هم قرمز شدم چشام داشت در میومد به شوهرم گفتم بدو برو چندتا بی بی چک بخر با مارک های مختلف خرید اومد باز تست زدم ۴تا بی بی چک زدم همش در جا دو تا خط میوفتاد تازه با این که میدونستم بی بی چک معمولا یک هفته بعد از پریودی مشخص می‌کنه . همینجور شوکه بودیم ک همسرم یهو گفت میدونستی امروز تولد امام حسینه .همین الان ک تعریف میکنم همه بدنم مور مور شده .خدایا شکرررررررررت خدایا هزار مرتبه شکرتتتتتت
مامان معجزه
سلام بعد چندبار بارداری های ناموفق و خطرناک چون همیشه سونوهای غربالگریم بد میشدن و مجبور به سقط میشدم اینار خودم و همسرم نذر کردیم که اگه غربالگری خوب باشه پسرباشه بذاریم حسین اگه دخترها بود بذاریم حسین موقعی که به خانواده همسرم گفتیم میخایم حسین بذاریم کلی حرف درآوردن که دیگه هیچکس اینجور اسم ها نمی‌ذاره ماهم از نذرمون برنگشتیم تا اینکه روز دوم شعبان حالم بد شد کیسه آبم پاره و رفتم بیمارستان و گفتن مجبورم بچه رو ۴۰روز زودتر بدنیا بیارم تا بچه به دنیا اومد شد سوم شعبان ساعت۳نصف شب اینجور شد که حسین من اسم خودش رو با خودش آورد و دیگه خانواده همسرم این معجزه مارو درک کردن
مامان حسین
منم می خواستم اسم پسرم بزارم مرصاد خواب دیدم که رفتم سونوگرافی ودکتر بهم گفت خدا یه نعمت بهت داده اسمش حسین گفتم نه مرصاد گفت خدا یه نعمتت داده واسمش حسین .اسم پسرت حسین واسم حسن نوشت تو کاغذ وبرگه سونو بهم داد منم بعد که رفتم سونو دیدم بچم پسر اسمش رو گذاشتم حسین
مامان حسین
سلام منم نذر کردم روز اربعین اگه پسرم بشه اسمشو بزارم حسین امیدوارم ک امام حسین حاجتم بده فعلن نرفتم برای تعیین جنسیتش
مامان بهار
من برای چکاپ رفتم پیش دکترم چون میخواستم برم کربلا گفتم اونجا ضد حال نشه یه قرصی چیزی بده ک یه هفته زودتر پریود بشم رفتم چکاپ پریود شدم اخرای پاکیم بود ک مشرف شدیم و خداروشکر تونستم زیارت کنم شب دوم ک با دوستان و خانومای همسفر رفتیم حرم یه خانوم عرب داشت شیشه شیر پخش میکرد از بین همه خانومای همراه من آورد داد به من منم چون زن داداشم باردار بود اومدم هتل به دوستام گفتم اینو میبرم برای پسر داداشم یکی از اونا گفت نمیخواد نگهدار برای بچه بعدیت خدارو چه دیدی شاید پسر شد اتفاقا رنگ شیشه شیر ابی بود اربعین مشرف شدم کربلا اینم بگم دوروز قبلش زالو انداختم داخل پیاده رویی کربلا آنقدر سختی بود و فشار برگشتم دوهفته بعدش بیبی زدم‌مثبت بود الان فکرمیکنم به اون روزای اربعین گرمازدگی فشار و کالسکه هل دادن هزار تا سختی دیگه خدا خواست بچه ام موند
مامان حسین
من ی پسر دارم اسمش محمده بعد ۴سال میخواستم بارداربشمهرچی دکتر رفتم دارو خوردم باردار نشدم بعد محرم همسرم تو روز عاشورا دعا کرده بود گفته بود امام حسین ی بچه بهم بده اگه دختر بود می‌ذارم زینب ولی اگه پسر بودمیذارم حسین وروز تاسوعا گوسفند جلو هیبت قربونی میکنم برانهار روز عاشورا و امام حسین حاجتمونو داد وقتی رفتم دکتر گفت بارداری الان ۲۹هفتمه دعا میکنم. میگم امام حسین خودت دادی خودتم برام نگه دارید کن آخه من پسر اولمو 32 هفته بدنیا آوردم میترسم اینم زود بیاد دنیا ته دلم امیدوارم ک امام حسین حسینمو سروقت بهم میده آخه معجزه می‌کنه قربونش برمم
مامان محمدو حسین
من قبل از این که باردار شم همسرم نیت کرده بود که اگه پسر بشه اسمش بزار حسین منم قبول کردم و دوس داشتم
مامان حسین
اسم پسر من حسینه و اسم دخترم فاطمه راستش میخواستم اسم پسرم رو صحراب بزارم ولی چون توی ماه محرم باردار شدم برای همین اسمشو گذاشتم حسین بعدشم اخه من ارادت خاصی به امام حسین دارم و واقعا اسم دخترم و پسرم به هم میاد و خیلی اسماشون قشنگه امیدوارم وقتی بزرگ شدن شخصیتشون مثل اسمشون عالی باشه
مامان فاطمه
لسم پسرمن امیر حسین. پسر خوش اخلاق. و مهربون
مامان ازینب
ما دوتایی وقتی ازدواج کردیم ۲۰ روز بعد عروسی فهمیدم باردارم دوتایی اسم حسینا خیلی دوست داشتیم البته من ارمانم دوست داشتم ولی هرکاری میکردم ته دلم راضی نمیشد جز حسین اسم دیگه ای بزارم گفتم اسمشو میزارم حسین که خود امام حسین همیشه مواظبش باشه و تنش سالم باشه و عاقبت بخیر بشه
مامان حسین و تو راهی
ما بچه ی اولمونه حسین وقتی باردار بودم قرار بود اسمشو ارشیا بزاریم ولی وقتی به دنیا اومد رفلکس معده داشت دکتر ها تشخیص ندادن اوایل گفتن شاید تشنج باشه شوهرم همونجا نذر کرد سالم باشه اسم امام حسین رو براش میزارم اینطور شد که اسمشو حسین گذاشتیم خدارو شکر که سالمه.
مامان حسین
چ عالی .😍 منم عاشق اسم حسین بودم .اسم پسرمم گذاشتم حسین بعد یازده سال صبوری
مامان حسین
من سه تا پسر دارم علی محمد حسین زمانی که تصمیم گرفتیم بچه دار شیم ایم حسین دو انتخاب کردیم. زمانی که روزهای اول بارداریم بود و البته نمیدونستم که باردارم ،صفحه ای از قرآن رو باز کردم نوشته بود :او را پسری آید دانشمند ماهم مصمم شدیم اسمش حسین بزارین
مامان حسین
من دوم محرم زایمان کردم ب همین خاطر اسمشو حسین گزاشتیم و خیلی خوشحالم بابت اسمش..ان شاءالله ک خدای عزیزو امام حسین حافظ همه ی بچه های گل و حسین منم باشن😍😘
مامان حسین
من و همسرم خیلی امام و حسین و دوست داریم و هر حاجتی داشتیم از امام حسین گرفتیم من دو تا سقط داشتم که خیلی اذیت شدم بار سوم که باردار شدم از خدا خواستیم بچه مون فقط سالم باشه ولی از اول ازدواجمون قرار داشتیم اگه پسردار شدیم اسمش و حسین بزاریم خیلی خوشحالم که حسین و دارم خدارو هزاران بار شکر
مامان حسین
من و همسرم اربعین توراه نجف مهمان یک خانواده عراقی شدیم که وقتی من باخانم اون خونه درباره مشکلاتی که داشتم حرف زدم گفت من برات دعا میکنم مشکلاتت حل بشه وخدایه پسر بهت بده وشما اسمش روحسین بزارید،بعداون سفر دغدغه هامون یک به یک حل شد وخدا بهمون یه پسر داد ماهم به عهدمون وفا کردیم،😍
مامان حسین
من و همسرم عاشق امام حسینیم...اما چون تو فامیل نزدیک خیلی داشتیم من دوست داشتم اسم مهدیار و برا پسرم بردارم ولی آقام همچنان رو اسم حسین تمرکز داشت تا اینکه تو یه مراسمی انگشتر عقیق تربت یافته کربلا رو ب قید قرعه میدادن منم از اونجا که خیلی بدشانسم گفتم یا امام حسین اگر به من بیفته این انگشتر اسم پسرمو هم اسم شما میگیرم... زد و اولین نفر به اسم من افتاد منم گفتم الوعده وفا‌...مخلص آقا
مامان امیر حسین
من روز عاشورا فهمیدم که حامله هستم و همون روز به همسرم گفتم که اگه پسر شد اسمشو میزاریم حسین
مامان حسین
زمانیکه باردار بودم منوشوهرم ناخواسته فقط اسم دخترانتخاب میکردیم وهیچ اسم پسری رو انتخاب نکرده بودیم که یه شب شوهرم خواب امام حسین رو دید و گفت اسمشو حسین بذاریم.منم قبول کردم
مامان حسین