من اسم شهریار رو خیلی دوست داشتم ولی همسرم اسم صالح رو انتخاب کرد، قبل بارداری هم قرار شد دخترو من انتخاب کنم پسر باشه همسرم انتخاب کنه 😍
مامان صالح 💙
من اسمای زیادی انتخاب کرده بودم وفتی هم رفتم بیمارستان هنوز قطعا اسم انتخاب نشده بود چندتا متن قشنگ هم برای هرکدوم اسما توشته بودم که بعد به دنیا اومونش باعکسش استوری کنم وقتی بستری شدم خیلی درد کشیدم ۴روز درد طبیعی کشیدم و خیلی وحشتناک بود امیدی نداشتم که دیگه برگردم خونه توی درد به شوهرم پیام دادم و اسم صالح و بامتن قشنگی که نوشته بودم فرستادم گفتم اگه من زنده نموندم اسم پسرم و صالح بزارید وخوشحالم که الان ۶ماهه مامان آقا صالح زیبا و خواستنی هستم امید به خدا همیشه صالح و سالم باشه🤲🏻❤
مامان پسرشجاع
من دوست داشتم از القاب امام زمان یا امیرالمومنین اسمی انتخاب کنم که تکراری نباشه و مفهوم خوبی داشته باشه
رسیدم به اسم صالح
هم شیک و خوش آواست ، هم معنی خیلی زیبایی داره
انشالا زیر سایه امام زمان ، همیشه سالم و صالح باشه🥹❤️
مامان صالح
به امید این که از اصحاب امام زمان عج الله و پسر صالحی بشه اسمشو گذاشتم...
مامان صالح
پدرم اسمه صالح روخیلی دوست داره همیشه ب داداشام میگفت اسم بچه هاتون بزارین اونا نزاشتن ومن ب آرزوش رسوندم خیلیم دوست داشتم واقعا باکلاسه
مامان سامیار
من و همسرم تصمیم گرفتیم که اسم پسرمون رو از توی قرآن انتخاب کنیم.
واسه همین وقتی 6 ماهگی بارداری تموم شد همراه همسرم به زیارتگاه رفتیم و بعد خوندن نماز ،با باز کردن قرآن اسم قشنگ صالح رو دیدیم که توی ترجمه اونده بود .همونجا انتخاب کردیم که اسم پسرمون رو صالح بزاریم.
انشالله که مثل اسمش صالح و سر به راه باشه.
مامان صالح
دوست داشتم از القاب امام زمان باشه و در عین حال یه اسم تک سیلابی خیلی شیک هست 😍 یه جورایی تو ذهنم یه بچه مذهبی باکلاس 😂
مامان صالح
خیلی خیلی عادی اسم صالح رو ازربین چند تا اسمی که دوست داشتم انتخاب کردم ،اسم دوست داشتنییه.. البته به امید این که ان شاالله مثل اسمش درستکار باشه
مامان دو گل
پسر من نارس بدنیا اومد و دقیقا روز تولد امام زمان(نیمه شعبان) و چون اون روز خیلی مبارک بود برامون برای همین منو همسرم اسم پسرمونو گذاشتیم صالح چون اسمشو با خودش آورده بود😊
مامان صالح
دخترم علاقه ی زیادی به قصه حضرت صالح داشت وقتی تلفظش میکردم میگفت مامان داداش برام بیار بشه صالح و خدا به طور عجیبی صالح رو وارد خونه ما کرد قدمش مثل دخترم برامون برکت داشت و امیدوارم همه ی بچه ها همشون صالح و سالم باشن....و قلبی پاک داشته باشن.....
مامان صالح
من یک اسم دیگه انتخاب کرده بودم ولی روز آخر با رداریم نیت کردم با قرآن استخاره گرفتم اسم صالح درآمد به دل منو همسرم خیلی نشست خیلی خوشحال میشم وقتی یکی ازم می پرسه اسمش چیه میگم صالح میگه انشاالله مثل اسمش پسر صالحی باشه
مامان فسقلی ها
اسم صالح خيلي خوش آهنگ و خوش نوازه هم مذهبي هم قشنگه واقعا تكه
مامان صالح
منو شوهرم هر اسمی انتخاب میکردیم یکی مون مخالف بود تا اینکه سر اسم صالح به توافق رسیدیم و اتفاقی تولد پسرمم با اغاز امامت امام زمان یکی شد
مامان صالح
صالح هم اسم مذهبی هم ب اسم منو شوهرم میاد ....در کل دوست داشتم یکی از القاب امام زمان رو بچه ام بذارم😍
مامان صالح
چون روز تولد پسرم با نیمه ی شعبان مصادف بود و همچنین به اسم منو شوهرمم میخوره
مامان صالح
چون اسم پسراولم اسم امام زمان بود این پسرمم میخواستم از القاب امام زمان باشه و در ضمن اسم صالح یه حس خوبی بهم میداد برای همین صالحو انتخاب کردیم
مامان صالح
هم دوست داشتم اسم پسرم مذهبی باشه هم به اسم منو شوهرم میاد
نظر کاربران درباره اسم صالح