سلام ان شاالله خدا بهمون پس بده با کمال افتخار اسم علی میزاریم آرزو داریم اسم آقا امیرالمومنین علیه السلام تو خونمون باشه
فاطمه
سال تحویل حرم امام رضا علیه السلام ماه عسل مون رفتیم عید غدیر امسال متوجه شدم باردارم تو جشن عید غدیر نیت کردم اگه بچه ام پسر باشه اسمشو علی بزارم ..
الان پنج هفته ام ..
دعامون کنید .
مامان سربازامام عصرعج
اسم برادرم علی هستش ..
خواهر زادمم اعلی گذاشتن
خودمم اگر باز پسردار بشم از القام امیرالمومنین میذارم
ب معنای واقعی کلمه برترین و بهترین اسم
قربون صاحب این اسم والامقام♥️آقاامیرالمومنین
مامان صالح
با کمال افتخار ماهم اسم پسر کوچولومونو علی گزاشتیم
مامان علی
من و همسرم تصمیم گرفتیم اگه بچه مون پسر باشه اسمشو بذاریم علی 😍اگه دختر باشه حلما😍
مامان 🩷حلما🩷
من اسم پسرم گذاشتم علی چون نذر کردم اگر سالم بدنیا بیاد اسمش علی باشه میبرمش کربلا🥹
بابای مامان امیر علی
سلام نذرکردم اگه خدا بهم بچه بده و پسر بود اسمشو علی بزارم
مامان نی نی
من رفتم سنو تو چهار ماهگی گفتن دختره تو پنچ ماه رفتم گفتن پسره باز تو هشت ماهگی رفتم گفتن پسره گذاشتیم اسمشو علی
مامان علی
شب یلدا اعلام بارداری کردم به خانواده هامون
همسرم فال گرفته بود به نیت بچه توی فال میاد شاه نجف پیش خودش میگه پسر بشه علی میزاریم که چهار ماهه دیگه علی اقا میاد پیش مون
مامان علی /زهرا
اول میخواستیم بزاریم پوریا بعد که بدنیا اومد گزاشتیم علی⭐
مامان علی✨
ان شاالله تعطیلات ب دنيا مياد، اسمش هم هر دومون باهم انتخاب کردیم.🐣
مامان علی
منم اسم علی و اسم محمد خیلی دوست داشتم
همسرم گفت من بیشتر علی رو پسند میکنم و چون خودمم خوشم میامد تصمیم گرفتیم بزاریم علی ... و همچنان منتظر بدنیا اومدنش هستیم ..
انشالله آنهای که بچه دار نمیشن به حق امیر المومنین سريع بچه دار بشند
مامان علی
من ازامام علی طلبیدمش
مامان ارکان
من اگه دختر بود رستا اگه پسر بود علی
مامان جوجه
علیسان هم اسم قشنگیه
علیسان
نذرکردم اگه بارداربشم اسمشوعلی بزارم
مامان ندا
نیت میکنم باردار بشم به پسری اسمشو علی بذارم🙏😍😍
مامان جوجه
اسم علی قشنگه من اسم پسرم علی هست تو شب قدر به دنیا اومد اسمش گذاشتم علی
بابای علی
بچه اولم محدوده شبهای قدر به دنیا اومد خیلی دوست داشتم علی بزارم ولی همسرم گفتن بزاریم کیان منم موافقت کردم ولی توی دلم مونده بود الان این بچمو که دوباره پسر شده میخوام حتما بزارم علی با هیچ اسمی عوض نمیکنم ❤️
مامان علی
هديه امام رضاس
و اسمش و ميذارم نام امام رضا
علي جانم
و اين بچه از عيد غدير انگار سرنوشتش رقم خورد
نميخواستم براي بچه اقدام كنم
اما انتخاب شده بودم توسط ائمه براي ازدياد شيعه ي امام علي و سرباز امام زمانم
ان شالله خدا نگهدارش باشه 🥰😍🥲
مامان علي
توی نجف بودیم ک خواب دیدم روبروی حرم حضرت علی وایسادم ی نوزاد بغلمه توی خواب به با امام علی صحبت میکردم گفتم اسمشو علی میذارم انشاالله ک زیر سایه امام علی و امام زمان قد بکشه...
الان ۶سالشه و منهر وقت ک صداش میکنم علی آقا ناخودآگاه یاد نجف و آقا امیرالمومنین ع میافتم...
نرگس
از وقتی مجرد بودم همشدوست داشتم یه زمانی که پسر دار شدم اسمش علی باشه،کتی خواستگارایی که به نام علی داشتم رو. جواب رد میدادم چون در اون صورت نمی تونم اسم بچمو علی بزارم😅 هنو بچه دار نشدم و کلا دو ست دارم دختر دار بشم تا پسر. ولی اگه پسر شد حتما اسمشو علی میزارم به همسرم هم که گفتم اولش مخالفت میکرد میگفت علی خیلی داریم.ولی راضیش کردم که این اسم. هر چقدرم زیاد باشه بازم کمه.
مامان علی کوچولو
من و شوهرم عید غدیر نذر کردیم اگه خدا بهمون بچه داد اسمشو بزاریم علی فعلا دو ماهمه ولی من صداش میکنم علی😍
مامان علی
اسم پسرمو پدرش از قبل بارداری و کلا توی دوران نامزدی انتخاب کرد ماهای آخر بارداری علی صداش میزدم اما خودم وقتی خواب بودم حضرت ابولفضل خواب دیدم دیگه شوهرم کوتاه نیومد و الان خیلی خوشحالم که اسمشو علی انتخاب کردم من به شوهرم میگفتم بزاریم امیر عباس اما شوهرم گفت چون که 100آید 90هم پیش ماست و همون علی رو روی بچمون گذاشتیم
مامان Ali
منم باردارم نذر کردم پسر بود اسم علی رو به نیت حضرت علی روش بزارم
مامان علی کوچولو
من نذر کردم باردار شدم اسمشو علی بذارم
مامان نینی
من نذر کردم اسم بچه مون اگه پسر شد علی بزارم الان تو هفته یازده هستم ان شالله سالم بدنیا بیاد اگه پسر بود علی میزارم
طاهره
من میخواستم اسم پسرم رو ارمیا بزارم ولی تو بیمارستان نذر کردم اسمشو علی بزارم و الان هم خیلی خوشحالم که این اسمو انتخاب کردم
مامان علی
سلام ما هم باباش اسم علی رو خیلی دوست داشت از دوران نامزدی میگفت دوست دارم اگه پسر شد اسم علی رو انتخاب کنیم براش،و شب ۱۹رمضان دنیا اومد شب ضربت خوردن امام علی ع که دیگه مهر تایید زده شد رو اسم علی
مامان ارغوان
من دوست دارم اگه باردار شدم نذر کردم که اسمشو بزارم علی .انشالله که بشه
مامان علیسان
سلام من بادار هستم ولی نمیدونم چه اسمی واسه پسرم بزارم
مامان آراز
سلام من باردارم میخوام اسمشو علی بزارم اما دودلم نمیدونم چرا
مامان سدنا کوچولو
حقنفهقحغخح۳خ۴۸۳خ۳۸۵فحف
مامان دانی
سلام من سفر اربعین حاجتم که بچه هست رو گرفتم و نذر کردم اگه پسر باشه اسمش بزارم علی
میلاد حضرت علی جنسیت معلوم میشه
از طرفی تاریخ زایمانم عید غدیر هست
دعا کنید پسر باسه و اسمشو بزارم علی به آرزوم برسم.
مامان رستا
منم عید غدیر فهمیدم که باردار هستم همون روز به دلم افتاد که اگه دختر باشه اسمش رو بذارم هدیه زهرا اگه پسر شد علی از وقتی که فهمیدم پسر هستش سید علی صداش میزنم ان شاالله اول خدا بعد حضرت علی یار و نگهدار همه نی نی کوچولوها و سید علی منم باشه 🤲🏻🤲🏻
مامان نور زندگیم 💙👶
من اسم علی رو خیلی دوست داشتم و همیشه گفتم اسم اولین بچم اگه پسر باشه میزارم علی و حتا با اینکه اسم عموش امیر علی بود همه گفتن نذار یا چرا گذاشتی ولی من توجه نکردم و اسمشو به عشق حضرت علی رضی اللّٰه عنه گذاشتم علی
مامان علی
از قبل از ازدواجم دوست داشتم اسم بچمو بزارم علی
بعدمن چون روز عید غدیر متوجه شدم بچم پسره مصمم تر شدم که اسم بچمو علی بزارم
مامان علی🍼🧸
سلام
من پسرام دو قلو بودند عید غدیر بدنیا اومدند اسمشون رو علی و محمد گذاشتم
علی یه اسمیه زیبایی بچه ام علی نذر صاحب اسمشه
مامان قرص ماهم
من چون توی سونوگرافی تاریخ زایمانم رو ۲۵ دی زده و نوشته که ولادت امام علیه تصمیم گرفتم علی بگذارم.ضمن اینکه پسرمونو از کربلا و نجفی که رفته بودیم گرفتیم
مامان علی جون
من و همسرم گفتیم وقتی فهمیدیم بچمون پسره اسم طاها و مهدیار انتخاب کرده بودیم که یکی از این هارو بزاریم روی پسرمون.ولی باهم به توافق نمیرسیدیم ماه آخر بارداریم بود و پسرم هنوز اسم نداشت شب شهادت علی اصغر یهو دلم لرزید و گفتم اسم علی هم قشنگه به همسرم گفتم اونم گفت از این اسم قشنگ تر نیس و اسم پسرم رو گذاشتیم علی و واقعا اسمش حالم رو خوب میکنه🥰
نظر کاربران درباره اسم علی