منم اسم علی و خیلی دوست داشتم بخاطر همین گذاشتم علیسان . انشاءالله که مثل خود علی باشه
مامان فندق
من بین اسم علی یار و علیسان و علی موندم بنظرتون کدوم بهتره همسرم علی یار و میپسنده ولی خانواده ام نه بنظرتوک چیکار کنم
مامان علیسام
من خیلی ناگهانی باردار شدم اصلا باورم نمیشد همسرم از دوران آشناییمون میگفت اگه پسر باشه میزاریم آریان و من میگفتم دختر باشه میزاریم دلوین
نمیدونم تو دلیه من چیه اما دیروز بیرون بودیم یهویی گفتم علیرضا میشه اگه پسر باشه بزاریم علیسان گفت آره نمیدونم چرا اینقدر اسم علیسان ب دلم افتاد یهویی
دوسدارم اسم امامی باشه اما جدید و بروز نظرتونه؟
مامان علیهان👼🏻
منم ساک بارداری دارم ولی جنین هنوز دیده نشده
نذر کردم بچم سالم بود علیسان بزارم اسمشو
مامان علیسان
اسم همسرم علی هست
اسم جوجه علی رو میزاریم علیسان 🥹😍
زن علی🥹🐥
من بین اسم آرتام و علیسان نمیدونستم کدوم رو انتخاب کنم یکی از اون شبای پر سر و صدای جنگ که خیلی ترسیده بودم از دلم گذشت که اسمشو بزارم علیسان از اون روز آرامش عجیبی پیدا کردم
مامان علیسان
بچه ها به نظرتون اسم علیسان رو امسال میذارند؟؟؟
مامان ایلیا جونم
سلام دوستانی که ۱۴۰۴توانستن علیسان بدارند بی زحمت اعلام حضور کنند
مامان ایلیا جونم
اول قرار بود بزارم ارمیا که به اسم دخترم النا بیاد که شوهرم گفت بزار علی که هم اسم بابای خدابیامرز باشه و منم گفتم چه بهتر از اسم علی،اما چون علی زیاد داشتیم،ما یک سان اضافه کردیم و شد علیسان
مامان علیسان
هنوزباردارنبودم که توخونه میگفتیم اگه پسرباشه اسمش وعلیسان میذاریم اونم بالطف ونظرخدایه دخترخوشکل دارم ۹سالشه اینم پسرشداسمش وعلیسان گذاشتیم انشاالله حضرت علی نگهدارشون باشه وعاقبت بخیربشن
مامان علیسان
من بارداریمو از امام علی دارم و تو سفر به کربلا که داشتم باردار شدم ونطفه بسته شده برای همین اسم پسرمو میخوام بزارم علیسان که مانند خود امام علی بشه ان شالله
البته علی هم خیلی دوست دارم ولی چون خیلی زیاد داریم میزارم علیسان
مامان علیسان
من هنوز زایمان نکردم
من بعد ۲۰ سال باردار شدم
وقتی ای واف میکردم. ی خانوم که با هم انتقال میدادیم گف امروز ۱۰ رجب تولد علی اصغر اگه حامله شدیم پسر دار شدیم اسم پسرمون علی اصغر. بزارین من زیاد خوشم نیومد ولی اسم علی رو دوست دارم بعدش دو روز چون تکون نخورم خودم و بیمارستان بستری کردم دوباره اونجا ی پیرزن ک همراه ی بیمار بود گف ان شالله باردار بشی اسم پسرتو بزاری. علی اصغر من و شوهرم ب هم نگاه کردیم گفتیم حالا ب زبون میارن ی اسمی میزاریم علی توش باشه بعدش تصمیم گرفتیم اگه پسر دار بشیم علیسان یا علیهان بزاریم واقعا هر دوتاش خوبن. و دوستش دارم ان شالله ک ب سلامتی فارق بشم اگه پسر دار شدم یا علیسان یا علیهان میزارم 😍
مامان علیسام 😍
با اینکه کلی اسم های جدید و قشنگ وجود داشت ولی همیشه ته دلم بود که اسمشو علی بزاریم ولی چون هم اسم بابای خودم و همسرم و داییم همه علی بود 😅 یه سان بهش اضافه کردیم شد علیسان مامان🥰 عاشق اسمشم ایشالا امام علی (ع) پشت پناه همه بچه ها باشه🤲🏻
مامان علیسان
سلام من هم یک پسر دارم به اسم امیرارسلان الان هم این پسرم رو به خاطر حضرت علی اصغر گفتم علیسان میزارم 🥰 .اسم همسرم هم علیرضا هستش🥰
مامان علیسان
به عشق مولا علی در حرم امام رضا نظر کردم. اگر برای بار دوم باردار بشم و فرزند پسر باشه اسمش علیسان بزارم. یه دختر گل دارم. خداروشکر که چند ماه دیگه علیسان قشنگم در آغوش میگیرم. خدایا بابت فرزندانم شکرت.
مامان پانیسا و علیسان
من هم قصد بارداری دارم چون همسرم عاشق امام علی هست و اسم علی رو دوست داره منم بنظرش احترام میزارم و میزارم علیسان چون جدیدتره
مامان آرين👶🏻👑
من هنوز تصمیم ندارم بچه داربشم ولی اگه ی روزی بچه دارشدیم و بچمون پسر بود حتمن اسمشو میزارم علیسان چون من عاشق امام علی هستم❤
سارا
من خاک پا و عاشق امام علی م. اسم فرزند اولم علیرضاس و دومی رو هم گذاشتیم علیسان هر دو هم به عشق حضرت علی ع
مامان علیسان
از شب قدر به دلم افتاد که اگه باردار بشم و فرزندم پسر بشه به خاطر حضرت علی اسمشو علیسان میذارم
نظر کاربران درباره اسم علیسان