چون اسم خودم فاطمه و اسم همسرم فواد هست همیشه دوست داشتم اگه پسر دار شدیم اسمش رو بزارم فرداد هم به اسم همسرم میاد هم اسم اصیل و قشنگیه و راحت تلفظ میشه ..
مامان فرداد
اسم پسرم فرداد هست. الان ۱۸ ماهش شده. بسیار از انتخاب اسم راضی هستیم. اسمی اصیل با فروانی کم و خوش آوا
مامان لوبیا
اسم فرداد بعد از مطالعه حدودا 7 ماه اسامی بسیار زیاد انتخاب شده
دلیل انتخابش هم ایرانی بودن نام،معنای زیباش،تلفظ راحت و قشنگش
مامان فرداد
من چون از فر ايزدى مى اومد و معنى اسمش هم داراى جلال و شوكت بود نظرم و جلب كرد و همچنين تو اسطوره هاى ايرانى لقب يكى از پادشاهان قبل إسلام بود . و دومين دليل انتخابش همخوان بودن با فاميلى پسرم بود
نظر کاربران درباره اسم فرداد