معنی اسم محمد

ستوده، بسیار تحسین شده، نام پیامبر اسلام(ص)، نام سوره چهل و هفتم قرآن مجید

ریشه اسم محمد

فراوانی اسم محمد

در حال حاضر ۲۴۷۷۹ نفر در گهواره با نام محمد ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم محمد

من تازه هفته 7بارداریم از اول عاشق این بودم خدا بهم یه پسر سالم بده اسمش رو بزارم محمدمنان انشاالله که هر کی هرچی دلش میخواد خدا برمبنای همون بچینه
مامان نعمت الهی
من خیلی عاشق دختر بودم فکرشو نمیتونستم بکنم که پسردار بشم چون همسرم خواب دختر دیده بود دیگه مطمئن و خوشحال بودم که بچم دختره . سونوی انتی که احتمال پسر داد وا رفتم بازم چون صددرصد نبود همش دعا میکردم که اگه پسرم هست خدا برام دخترش کنه ولی آنومالی که پسر شد دیگه پذیرفتمش و به خدا گفتم حتما خیر و صلاحم همینه پس یه کاری کن یه جوری که خودت بلدی مهرشو به دلم بنداز. خیلی اسما رو با همسرم بالا پایین کردیم یه اسم انتخاب کردیم ولی هنوز انگار یه چیزی کم بود. یهو یه روز گفتم محمد هی این اسمو تو ذهنم تکرار کردم به خودم گفتم چقد لطیفو و قشنگ در حین حال تو دل برو و جذاب و مردونس. به خودم میگفتم یعنی من یه پسر دارم که اسمش محمده و میخوام محمد صداش کنم قند تو دلم آب میشد. با این اسم پسر بودنش یه جوری نشست تو دلم که دفعه به اسمش فکر میکردم دلم میخواست زودتر ببینمش. به شوهرم پیام دادم نوشتم "محمد" اونم گفت بهترین اسمه. الان که ۴ ماهش شده دیگه نمیتونم تصور کنم که ای کاش دختر بود الان میگم خداروشکر که پسر شد من بچه اولم بنا به یه دلایلی باید پسر میشد الان شاید دارم میفهمم که چقدر به نفعم شد. انشالله بعدی دختر بشه❤️
مامان محمد
سلام منم یازده هفته باردارم نیت کردم خدابرام پسر بده اسمش محمد بزارم برام دعا کنید***
مامان محمد
منم ی دختر دارم الانم باردارم نیت کردم خدا قسمت کنه پسر دار بشم اسمش محمد یاسین بزارم
مامان محمد
سلام منم دوتا دختر دارم الان ۱۴ هفته باردارم نذر کردم اگه پسر باشه بزارم محمد دعا کنید برام
مامان فسقلی
دوتا دختر دارم که دختر بزرگم خیلی علاقه ب پسر بچه ها داشت و دایم میگفت بچه بیار ،منم نذر کردم ک اگه خدا بهمون ی نی نی پسر بده اسمشو محمد بزارم که خداروشکر الان باردارم و ۳۰هفته هستم و بچمون پسره ،و اسم انتخابی ک دخترم گذاشته امیرمحمد هست
مامان امیرمحمد
سلام از خدا یک آرزویی خاسته بودم و دعا میکردم اگه بشه اسم پسرم و به نیت اسم نبی خدا (ص) محمد بزارم ک خدا رو شکر خاستم براورده شد و
مامان محمدرسول
محمد و علی قشنگترین اسماهستن
مامان جوجه
سلام محمد انتخاب کردم چون داداشم ۲۴ ساله ام ک محمد بود از تصادف اط دست دادم بیاد دادشم نیت کردم پسر باشه و محمد بزارم خداروشکر پسر شد
مامان محمد
سلام من یه روز از عادتم میره اگ باردار باشم و پسر باشه انشالله به اذن خدا میخام اسمشو عشق مامانو بزارگ محمد اسم شریف و مبارک و گران قدر حضرت
مامان محمد
من سه تا دختر دارم نیت کردم این دفعه باردارشدم اسمش و بزارم محمد
مامان محمد صدرا
حقیقتا نامی زیبا تر از محمد و علی نیست، اسم برادرم علی بود و از اون جایی که بین افراد درجه یک اطراف خودم و فرزندم محمد نداشتیم انتخابم همین نام زیباست، بدون پسوند و پیشوند... 💛💛💛
مامان محمد‌
بچه ها بنظرتون مثبته ۱۴روز عقب انداختم والانم دستگاه دارم
مامان محمد
سلام من دو تا دختر دارم به اسم زینب و زهرا سر بارداری دومم نذر کردم اگر پسر شد بزارم محمد که قسمت نبود و دختر شد الان قصد بارداری دارم دوستان دعا کنید خدا به من یک پسر بده نذر کردم اگر پسر دار بشم بزارم محمد چون اسم محمد و خیلی دوست دارم
محمد
من همیشه اسم محمد را خیلی دوست داشتم والان هم که خداروشکر هفته 18بارداری هستم فهمیدم بچم پسر اسم گل پسرم را میخوام محمد بزارم آن شالله که به حق صاحب اسمش سالم وصالح به دنیا بیاد یه دختر نازم دارم اسمش زینب خانم
مهرسا
من اسم پسرم را اول به نیت حضرت محمد ،محمد گذاشتم بعد خودم به اسم جواد خیلی علاقه داشتم شوهرم گفت اسمش را بزاریم محمد جواد هنوز ۱۸هفته اش هست و به دنیا نیومده انشالله فقط سالن باشع
مامان محمد جواد مامان
سلام دوستان من خیلی دوستدارم این پسرم رو محمد بذارم ولی شوهرم بخاطر اینکه اسم پسر خواهرش محمده میخاد ی چی دیگه بذاره من نذر کردم و خیلی ناراحتم لطفا برام دعا کنید اسم محمد م محمد بشه ن چیزه دیگه ای
مامان محمد
محمدیونس جان مادرخود
مامان محمدیونس
سلام من سه دختر دارم ونیت کردم اگ پسر دار بشم محمد بزارم الانم باردارم وپسره خداروشکر
مامان محمد جان
سلام خانوما من امروز بی بی چکم مثبت شده ترو خدا برام دعا کنید ی پسر سالم بیارم انشالا همه حاجتروا باشید
مامان مامان دخترام
سلام. من ازهمون چهارسال یاپنج سالگیم خیلی دوست داشتم پسرباشم به خاطراینکه اسمم محمدباشه، نمیدونم چرا ولی ازهمون بچگی عاشق این اسم بودم وحتی مامانم وخواهرام وقتی میخواستن براشون کاری انجام بدم اگه به من میگفتن محمد، من اون کارو هرجورشده انجام میدادم. الانم بچه ی اولم دوقلو دخترشدن.، وبعد 12سال دوباره خداروشکر باردارم. ازخدامیخوام به همه ی آرزو منداش یه محمد سالم وصالح عطا کنه. توروخدابرام دعاکنین، به محمدم برسم. ممنون
محمدحسین
من دوتا دختر دارم والان یازده هفتگی باردارم .. اگه خدا منو لایق دونست اسم پسرمو به عشق حضرت محمد وحضرت علی محمد علی میذارم .. التماس دعا . همیشه آرزو داشتم پسرمو محمد صداکنم
مامان محمدعلی
من فعلا پسر ندارم ولی نذر کردم اگه خدا لیاقتش بهم داد و یه پسر بهم داد اسمش بذارم محمد واگه دوتا شد علی هم میذارم
مامان امیر محمد
چون اسم خواهراش فاطمه و زهرا بود گفتیم با اون ها همخونی داشته باشه و چون خیلی دوست داشتیم هم اسم حضرت محمد بود هم قشنگه
مامان محمد آقا
خانوما من از صبح زیر شکمم درد میکنه احساس میکنم سفت شده موقعه ادرارم حس میکنم ی چیزی به رحمم فشار میاره به نظرتون علتش چی میتونه باشه نشانه بارداریه یا کیست
مامان مامان دخترام
دخترا میگن فقط روز تخمک گذاری اقدام کنی پسر میشه به نظرتون درسته کیا قبل تخمک گذاری بچشون پسر شده لطفان مامانا عزیز از تجربتون بگید
مامان مامان دخترام
دوستان کسی هست با آی یو ای باردار شده باشه جنسیتش چیه ؟
مامان مامان دخترام
خانوما یا پسر دار شدن از تجربیاتشون بگن آیا کار خاصی انجام دادید میگن روز تخمک گذاری پسر میشه کیا روز تخمک گذاری اقدام داشتن پسر شده من خیلی خیلی استرس دارم
مامان مامان دخترام
من هنوز باردار نشدم دو تا دختر دارم نزر کردم اگر باردار بشم و پسر باشه به حق پیامبر اسمشو محمد میزارم تو رو خدا برام دعا کنید یه پسر سالم نصیبم بشه
مامان مامان دخترام
سلام ما سه تا خواهریم و همیشه آرزو داشتن برادر رو داشتیم من یه دختر کوچولو ناز دارم و آلام به لطف و ارادت خدا و ائمه باردارم خیلی دوست دارم یه پسر داشته باشم برای همین منم نذر کردم اگر خدا صلاح دید و لایق بودم و بهم پسر داد اسمش رو محمد بزارم برام دعا کنید
مامان حسنا
سلام بچه ام عید غدیر بدنیا اومد اسمش رو محمد گذاشتم انشاالله صاحب اسمش نگهدار محمدم باشه
مامان قرص ماهم
من بچه دوموم سقط شد و خیلی ناراحت شدم بعداز اون افسردگی گرفتم واصلا بیرون از خونه نمی رفتم تا ک محرم شد عصر روز عاشورا انگار یکی بهم گفت برو بیرون ببن چ خبره روفتم تو محلمون دیدم دارن تغذیه میخونن اونجا بود ک نذر کردم از حضرت زینب ک بچه دار شدم پسر بود اسم بابابزگش محمد روبزارم و خیلی خوش حالم ک حضرت زینب نذرم روقبول کرد والان دوهفته دیگه بسلامتی آقامحمد سالم ب دنیا میاد
مامان محمد
من الان باردارم قراره اسم پسرمو بزارم محمد پسرم اولم اسمش عباس هستش
مامان النا
من سربارداری اولم همسرم خواب دیدفزرندمون دختره-سربارداری پسرم خواب دیدم تویه خونه یه جمعی هستن ک من ازشون دور تر ایستادم-ی پسربچه بغل ی نفربود ک از اون طرف یه نفرصداش زد محمد اسم این بچه محمده-ی بچه پرمویه سیاه-من همه ادمهای اون جمعومیشناختم اماکسیکه صدازدمحمد-نه دیدمش ن صداش اشنابود-تصمیم گرفتم ب برکت نام پیامبرپسرمومحمدبذارم
مامان اقامحمد
سلام عزیزم همسرم خیلی ب این اسم علاقه داشتن ب همین دلیل با رضایت دو طرفمون و همچنین نام پدر من و ایشون ک محمد هست اسم کوچولومون رو محمد گذاشتیم
مامان محمد
من‌وقتی تست بارداری گذاشتم روز ولادت پیامبر حضرت محمد بود وقتی تست کردم‌ گفتم‌ اگه مثبت باشه و باردار باشم و پسر هم‌ باشه اسمش رو محمد میزارم و لطف خدا شامل حالم شد و محمد وارد زندگی ما شد
مامان محمد
من وقتی حامله بودم یه شب خواب دیدم حضرت محمد رو دیدم بعد تصمیم گرفتم اسم بچه ام دو اگه پسر بود بزارم محمد برا همین اتفاقا پسر بود منم محمد گذاشتم شوهرمم خیلی دوست داشت
مامان محمد
سلام من مامان محمد هستم من قبل از حاملگیم با شوهرم تصمیم گرفتیم که اگر خدا بهمون پسر بده اسمشو میزاریم محمد(از عظمت وبزرگی حضرت محمد(ص)و دوست داشتنی بودن وی)براستی که اسم زیبایی هستش
مامان محمد
سلام . من بارداری سختی داشتم . نه اون سخت هاکه میگن ویار داشتم و حالم بهم میخورد و ... نه از اون سخت ها که سه بار اتاق عمل رفتم و هر روز سرم داشتم و بیمارستان بستری بودم . به خاطر همین نذر کردم پسرم سالم باشه تا یک ماه صداش کنم علی اصغر . اما بعدش شد محمد چون اسم جدمون هست . حضرت محمد. حالا هم خوشحالم که اسم به این بزرگی گذاشتم روی پسرم . در ضمن فندق من شش ماه و یه هفته بود که دنیا اومد .
مامان محمد
سلام . من و همسرم قبل محمد یه پسر دیگه هم داشتیم که الان فرشته ی آسمونیه ... از اول اسم های محمد و علی و مهدی رو دوست داشتم . و دلم میخاست پسرمو به این اسم ها صدا بزنم . پسر اولم هم اسمش محمد بود که بعد بدنیا اومدن فرشته ی آسمونی شد و رفت پیش خدا .😭.. خدا بهمون لطف کرد و دوباره محمدمونو برگردوند .😍 باورتون نمیشه که دوتا پسرام چقدر شباهت به هم دارن . اصلا انگار همون پسر اولیمه که دوباره متولد شده . بخاطر این شباهت زیاد اسم پسرمو مجدد محمد گذاشتیم که یکم دلمون آروم بگیره . شکر خدا الان ۶ ماهه شده و من هرچقدر خدارو بابت این نعمت شکر کنم کمه
مامان محمد