من از مجردی اسم نویانو برا پسرم انتخاب کردم
هم عاشق خودشم هم عاشق اسمش🥰🥰🫀
مامان آقا نویان👶🏻
بین نویان ومانیارمونده بودم که به نظرم نویان اسمیه که همیشه قشنگه وخاصه معنی خوبی ام داره وچون پسرم بهاربه دنیااومد معنی اسمش بهش میخوردنووتازه
مامان نور
5سال پیش که فهمیدم بچه ام پسره دنبال یه اسم قشنگ بودم که نویان به دلم نشست هرچی بقیه گفتن نه.ولی من نمیتونستم به هیچ اسمی غیر نویان فک کنم .خلاصه گذاشتم نویان تو این 5سال هنوز بنظرم اسم پسر به قشنگی اسم نویان نیست.و البته الان همه ی اطرافیان میگن خیلی اسم قشنگیه🤭
مامان 🤎جانا🤎
کلی گشتیم تا یه اسم خاص وتک وب دل نشین انتخاب کنیم ک نویانم بهترین اسمی بودک ب قلبم نشست💓
فرانک
اسم پسر ناز من..اولش انتخاب باباش بود و بعدا عاشقش شدم🥺
شاهزاده کوچولوی من🥺✨️❤️
مامان نویان کوچول
اسم گل پسرمون👼🏻🩵نویان من تو شدی همه چیز ما امید به زندگی👩🏻🍼مادر فداتشه
مامان نویان🥺🐣
اسم پسر اولم که۵سالشه شایان هست گفتیم این تو دلیم با(ش)شروع نشه و باحرف آخر اسم داداشش ست بشه قرار شد بزاریم نویان🥰🥰
مامان نویان 😘🥰
سلام
من اسم خودم نهال همسرم آرمان من اسم نیواد انتخاب کردم همسرم نویان ولی من زیاد بدلم نیس الان فعلا که شده نویان
مامان نویان
منم وقتی دخترم (نهال)بدنیا اومد ، اسم نویان رو شنیدم و خیلیی خوشم اومد گفتم اگه خدا بهم یه پسر بده میزارم نویان🥰💙اطرافیان هم خواستن منصرف کنن اما من و شوهرم انقد این اسمو دوست داشتیم که اگه نمیزاشتم تو دلم میموند
مامان نهال خانوم🌱
من اسم همسرم نیما هست ما دو سال قبل ازدواج دوست بودیم طی اون دو سال یکی نفر پسر دار شده بود و اسمش رو گذاشته بود نویان و چند نفر از دوستام استوری کرده بودن که من شدیدا خوشم اومد و از همون ۶سال قبل همیشه میگفتم اگه با همسرم به هم برسیم و پسر دار بشم اسمش رو میزارم نویان و اسم هاشون هم اوا میشه بعد همین که باردار شدم فهمیدم پسره گفتم اسمشو میزارم همون نویان که چن ساله تو دلم نگه داشتم 🤍😍
مامان نویان
اسم نفس منم نویان .خیلی اسم قشنگیه 😍
مامان نویان
دوسال قبلبارداریم یکی از همکارانم تعریف میکرد پسرش چکار میکنه اسمش پرسیدم گفت نویان همون لحظه شدیدا اسمش رفت تودلم گفتم ی روزی پسر دار بشم قطعا اسمش نویان میذارم خداروشکر همسرم هم موافق بود الان نویان مامان برکت خونمونه و از وقتی بدنیا اومده برکت و روزی با خودش اورده فدای وجودش بشم من🥹😍
مامان جوجه👶🏻
نویان یعنی جوان نو و تازه و چون تجربه جدید زندگیم شده این اقا کوچولو پس اسم نویان برازندشه داداشش آرمان خودش نویان
آرمان و نویان قلبای من🤩🥹
مامان آرمان🩵نویان🖤🕊️🪽
ما تو لیست انتخابیمون رادین نویان و لیام بود و لیام انتخاب شد به معنی حامی اما وقتی دنیا اومد دوستم گفت معنی لیام توی لغتنامه دهخدا جالب نیست... گفتم ولی منو همسرم انتخابش کردیمو دوسش داریم و اما ته دلم حس بدی داشتم تا اینکه شوهرم رفت ثبت احوالو گفت لیامو ثبت نکردن و نقل شیرینم شد نویان که وجود با برکتش زندگی ما رو نو و تازه کرد . هروقت گیاه برگ انجیریم یه نی نی جوونه میزنه ازش به پسرم میگم نویان ببین معنی اسمتو ❤️🥹🌱
مامان نویان
اسم پسر اولم نیکان هست و اسم نویان رو دیدم خیلی خوشم اومد و به دلم نشست .البته پسرم میگه یزدان.میکه باید یکی دیگه بیاری سومی رو بزاری یزدان
مامان نیکان و نویان
بهترین وزیباترین اسمه انشاالله همشون موفق وسالم باشن❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
مامان 🧿نویان❤👶
خیلی دنبال اسم گشتیم میخاستیم تک باشه به دل بشین خیلی روش فکر کردیم آخر به نتیجه رسیدیم نویان خیلی اسم خاصشیک قشنگی ایشالا سلامت به دنیا بیایی نویان مامان♥️👶🏻💋🧿
مامان نویان 👶🏻
عشق مامان و بابا ، نویان عزیزم 💕 شاهزاده من
مامان نویان 🥰💫
از همون مجردی اسم نیکان و نویان دوست داشتم گفتم اگ پسر دار شدم یا نویان میزارم یا نیکان بعد دختر عموم اسم پسرشو گذاشت نیکان دیگ منم گذاشتمش نویان الان همه ازم میپرسن کی اسمشو انتخاب کرده خیلی قشنگه
مامان نویان
😍🥰😌اصلا اسم بچه رو باید مادر انتخاب کنه تمام سختی برای مادره دیگه بله پدرم حق داره ولی سهم مادر بیشتره😉
من اسم پسرمو وقتی انتخاب کردم که اصلا باردار نبودم
تو اینستا داشتم میگشتم یه بلاگره اسم پسرش نویان بود بنظرم اسم قشنگی بود به دلم نشسته بود تو فامیل اصلا همچین اسمی نداریم برا همین گفتم اگه یک روزی مادر شدم جنسیت بچم پسر شد اسمشو میزارم نویان و اینطورم شد 😌
و اگه برا بار دوم بچم پسر شد میزارم میران😇دختر شد نمیدونم 😅
مامان نویان 🍒
شاید هفت سالی باشه که تو دلم اسم نویان رو انتخاب کرده بودم و از همون اول گفتم نویان و خداروشکر شاهزاذه ی خوش نام من اومد و همه چیووووو نو و هدفمند کرد
تنشون سالم و سرشون سلامت و رزقشون پرروزی همهههه ی بچه ها و نویان من هم
مامان 🧸𝒩𝑜𝓎𝒶𝓃🧸
از مجردی ک فهمیدم اسم پسر شقاق دهقان بود خوشم اومد شاید ده دوازه سال پیش هر اسمی گفتم شوهرم مخالفت کرد تا گفتم نویان گفت قشنگه بعد ب مامانم گفتم انتظار داشتم بگه تلفظش سخته چون تا حالا تو فامیل نداشتم ولی سریع گفت نویان یعنی همه چیو نو میکنه همینو بزاز دیگه بعد اون هر اسمی میگفتم مامانم میگفت ن فقط نویان
مامان رفیق مامان
منم تا ۹ ماهگی رهام بود اما همه نه ماه دو دل بودن ،ولی هفته آخر تصمیم گرفتم بذارم نویان ،شیک و قشنگ و خوش آوا بود
مامان نویان
نویان واقعا دلنشینه منم اسم قندمو گذاشتم نویان ایشالله نویان ما به سلامتی ب دنیا بیاد قلب مامان
مامان نی نی
اسمی راحت مناسب از نوزادی تا بزرگسالی
سنگین نیست
معنیشم که واقعا زیباست شاهزاده
به شخصیت بچمم خیلی میخوره خیلی باوقاره ماشالله♥️
مامان نویان
منم اسم نویان رو برای پسرم انتخاب کردم و الان ۳۳ هفتمه
مامان نویان
اسم نویان با معنی و آرامش بخشه و خاصه
مامان نویان
سلام .نویان خان ما بچه دوم خونه امونه .منو همسرمو ودخترم چندتا اسم انتخاب کردیم سهند .کارن .نویان.سام .شوهرم عاشق اسم کارن بود وهست .ما ب نتبجه نمیرسیدیم بخاطر همین گفتیم باید قرعه کشی کنیم .دخترم چون اسمش سها هستش اصرار ب اسم سام داشت .خلاصه ما قرعه کشی کردیم ن یک بار بلکه ده بار هر دفعه کارن درمیومد منم ناراحت .ولی دیگه کنار اومده بودم .تا روز زایمانم .ک یهویی شد واز استرس زیاد حالت تهوع گرفته بودم شوهرم زنگ زد گفت اسمشو چی بزارم گفتم هرچی میزاری بزار فقط دعا کن سالم برگردیم از اتاق عمل .اونم گفت سپردمتون بخدا وامام رضا .خلاصه بداز عمل گفتم اسمش چیه گفتن بهم نویان گذاشته باباش .وای تمام دردا فراموشم شد .نویان :پادشاه .نو بودن .......ولی من بهش میگم نونو داداشی .😘
مامان نویان
برای منم آهنگ اسم موقع صدا زدن خیلی مهم بود از طرفی تا روز تولد بین اسم نویان و رادمهر دودل بودم خلاصه که رفتم سراغ معنی ها تا اینکه معنی اسم نویان رو خوندم به معنای تازگی و شادابی خب وجودش واقعا تازگی داشت و مارو شاداب تر کرد پس مصمم تر شدم وقتیم نویان جون داشت بدنیا میومد دکتر ازم پرسید چه اسمی میخوای بذاری ناخودآگاه گفتم نویان و همون لحظه نویان دنیا اومد و پدرشم نویان رو انتخاب کرد در واقع گفت هر چی مادرش انتخاب کنه😍💕
مامان نویان
خواهرم اسم نویان پیشنهاد داد و با چندتا اسم دیگه که خودمون پیدا کردیم همه رو قرعه کشی کردیم و چندین بار نویان در اومد واسه همین شد نویان خان😉😄
مامان نویان
سلام به مامانا🌹
زمانی که باردار شدم تا۶ماهگی تصمیممون مهراد بود بعد پشیمون شدیم چون دلمون میخواست اسمش خاص باشه و معنی اسمشم مهم بود بعد دخترداییم اسم نویان و بهم پیشنهاد داد منم واقعا به دلم نشست هم زیبا بود هم معنی قشنگی داشت یعنی امیر و پادشاه در قدیم لغب بزرگان بوده و ما واقعا دوسش داشتیم معنی زیبای اسمش رو و شد قند عسل ما نویان ما♥️♥️
مامان نویان
سلام من و همسرم چندماه اسم ها مختلف قرعهکشی کردیم و آخر به خواسته هر دو به تفاهم رسیدیم که نویان اسم جدید و جذابی هستش و هر دو قبول کردیم و همه استقبال کردن و واقعا نویان پادشاه وچراغ خانه ما شد و زندگی مارو خیلی تغییر داد و پادشاه وامیر واقعا به این اسم میاد
مامان نویان
از اول بارداری تا یک دوهفته قبل از زایمان مدام اسم مینویشتیم تو دفتر و هی خط میزدیم و به هر اسمی یک ایرادی وارد سعی داشتیم اسمی که انتخاب میکنیم ایرانی اصیل باشه بین برسام و نویان که البته نویان اسم ترکی بود و برسام ایرانی گیر افتادیم من میگفتم نویان و همسرم میگفت برسام ولی به انتخاب من احترام گذاشت و وقتی شناسنامه گرفت دیدم گذاشته نویان و من عاشق معنی اسم پسرم هستم اون واقعا شاهزاده زندگی ما شده
مامان فندق
من قبل از ازدواجم یه بار اسم نویان رو شنیده بودم حدود 8 سال پیش دوس داشتم اگه پسر دار شدم اسمشو بزارم نویان .دیگه موقع که حامله شدم و متوجه شدیم پسر هست همش به همین اسم صداش میزدیم.از انتخابم راضیم چون اسم قشنگیه و معنی شاهزاده با اصل و نسب و نو و تازه بودن رو دوس داشتم.😘👦❤
مامان نویان
ما تا ماه آخر دل دل میکردیم بین سه اسم مونده بودیم که در نهایت اسم نویان رو انتخاب کردیم.اول چون به اسم پسر بزرگم میومد انتخاب کردم بعدم معنیشو خیلی دوست داشتم. وراضیم از انتخابم.
مامان نویان
ما تا فهمیدیم تست بارداریم مثبته اسم دختر و پسرو انتخاب کردیم..😍😍😍😍😍😍😍معنی تازگی رو دوس دارم از اسم نازش
مامان نویان
مااز۵ماهگی تصمیم گرفتیم اسم گل پسرمون رونویان بزاریم
برای من وپدرش معنی اسم خیلی مهمه که معنی اسم نویان هم عالیه به معنی پادشاه نووتازگی هست
مامان نویان
من ده سال نتونستم حامله شم وخیلی اتفاقی فهمیدم بعد از این همه مدت باردارم در صورتی که اصلا انتظارشو نداشتم ،اسم نویان انتخاب کردم چون یک اتفاق نو تو زندگیم اتفاق افتاده بود😍
مامان نویان
قبل از بارداریم اسم رو دیدم خیلی خوشم اومد گفتم اگه بچم پسرشد میزاریم نویان همسرم خوشش اومدو اسم گل پسرم شد نویان شاهزاده کوچولوی ما💙
مامان نویان وتودلی
من خیلی اتفاقی شد ک اسم نویانو انتخاب کردم و خیلی هم این اسمو دوس دارم
و اینم نویان مامانی
نظر کاربران درباره اسم نویان