من وقتی ۲۱ سالم یود یک دفعه تصمیم گرفتم اسم پسرم هویار باشه ، الان تو۳۳ سالگی ، با موافقت همسرم اسم پسرمونو گذاشتیم هویار و عاشق اسمش و خودشم 💕
مامان هویار
اسم پسرمو میزارم هویار واقعاً زیباست 😍♥️
مامان نویان
معنیش قشنگه یار خداوند
مامان آبراهام🩵🧸
از زمانی که غربال اول گفت ۹۰٪ پسر هست 😁
مامان هویار
یار نیک
عاشق خودش و اسم زیبا ش هستم
خدا ارو خیلی شاکر م به خاطر هدیه بسیار زیبا ❤️❤️❤️
مامان هویار
هویار از دو بخش هو + یار تشکیل شده هو به معنی خداوند و یار هم که به معنی دوست هستش هویار یعنی کسی که دوست و یار خداست. از پنج ماهگی که پسرخاله ام این اسم رو بهم پیشنهاد داد یکی از گزینه هام بود اما نه به طور جدی! پس از مطالعه و ریشه یابی معنی آن روی تصمیمم مصمم شدم.
نظر کاربران درباره اسم هویار