اسم دخترم پانیذ هست و دنبال اسم پسر بودم که به اسم دخترمم بیاد پرهام خیلی قشنگه ولی خیلی زیاد بود بعد به اسم پرهان برخوردم و معنی اسم خیلی قشنگ بود واسه همین انتخابش کردم چون معنی اسم پسرم میشد دلیر و جوانمرد و شجاع معنی پر ابهتی داشت
مامان پرهان
اسم خودم پری خانم برا همین اسم پسرم گذاشتم پرهان وقصد دارم دختر دار شدم اسمش بزارم پرنیا کا جفت بشیم
مامان پرهان
من اول از همه که معنیشو دوس داشتم و اینکه تو اینترنت زده بود از القاب حضرت ابراهیمه دوس داشتم اسم پسرم هم از لحاظ معنی خوب باشه هم جزو اسامی یا القاب اماما یا پیامبرا باشه هم اینکه با اسم شوهرم و خودم جور در بیاد آخه اسم شوهرم پیمان و اسم خودم پریناز هست که جفتش با پ شروع میشه بنابراین به اسم خودمون خیلی میخوره و انشاالله دختر دار هم شدم اسمشو میذارم پریما که جنسمون جور شه 😄
مامان پرهان
ما قرار بود اسمشو باراد بزاریم ولی نتیجه شد پرهان
چون همسرم دوست داشت
مامان پرهان
اسم پرهان یعنی دلیر و خوش رفتار . من زمانی تصمیم به بارداری گرفتم اسم پرهان انتخاب کردم و اینکه هم پرهان دوست داشتم و معنیش با فامیلی پسرم یکی بود چون فامیلیشم دلیر 😍
نظر کاربران درباره اسم پرهان