من پسرم دوماه دیگه به دنیا میاد بین اسم کایا. هاکان. فراز.آراز. پندار. موندم نمیدونم چی بزارم همش میگم نکنه بزارم بعدا پشیمون بشم یا بقیه بگن بده و مسخره کنن😕
مامان نی نی
اسم قشنگی هست و دلنشین و نظر خودت مهمه سلیقه آدما باهم متفاوته مهم نظر خودته 😍
مامان کایرا
من دوست دارم بزارم کایا با اسم پسر اولم پویا هم آواز هستند به نظرتون خوبه پویا و کایا
نظر کاربران درباره اسم کایا