معنی اسم کیان

پادشاهان، بزرگان، سروران

ریشه اسم کیان

فراوانی اسم کیان

در حال حاضر ۱۶۴۷۸ نفر در گهواره با نام کیان ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم کیان

جیگر گوشمو گذاشتم کیان 😍😍😍لذت میبرم ازش
مامان کیان
منم دلم میخواد بذارم کیان شوهرم قبول نمی کنه
مامان نی نی
اسم نی نی گذاشتیم کیان تا یک ماه دیگه میاد بغلمون😍🥰💚🤍💚🤍💚
مامان کیان
خیلی کیان دوست دارم ولی پسر اولم امیر علی نمی‌دونم چیکار کنم
مامان کیان
دوست دارم نام نیک‌واصیل ایرانی برای فرزندانم انتخاب که در هر سنی به زیبایی و اصالت عنوان شوند🌹🌿
مامان آریان👶🏻وکیان👼🏻
قلب مامان مثل اسم بزرگ باشی پادشاه قلبم 💞😍
مامان کیان
بنظرتون اسم رادین قشنگترع یا کیان
مامان رادین
مامانا ب نظرتون کیان با کیانا قشنگه یا کیان و نیکا قشنگتره؟
مامان کیان
اسم پسرم کیان😍پادشاه کوچولوی زندگیمون🥹و هنوز اسم تو راهی انتخاب نکردیم که به اسم کیان بیاد☺️
مامان کیانم و تودلی
سلام زمانی که متوجه شدم بچم پسره وقراره یه داداش دیگه واسه دخترم نگار بیاد گفتم چه اسمی بانگارونوید هماهنگ وقشنگه چندین پیشنهاد بود نویان رودوست داشتم اما نهایت همسرم خودم به خاطر نقش آقای رویگری درمختار گذاشتیم کیان😍
مامان نگار
اول ک باردار شدم همسرم اسم کیان و یزدان مدنظرش بود منم از کیان خوشم اومد دیگه گذاشتیم کیان تا اخرای بارداریم همسرم اصرار داشت ن بزاریم یزدان یکی از اقوامش بچشونو گذاشته بودن کیان دیگه من زیر بار نرفتم گفتم فقط کیان.. دخترمم انتخاب کردم بزارم کیانا باز الان میگه یکی دیگه از فامیلاش گذاشتن کیانا بدبختی داریما ☹️
مامان کیان❤
اسم پسر من محمد کیان هست بنظرم اسم کیان یکی از قشنگترین اسم های پسرونه اس با اصالت،با وقار ،با ابهت
رضوان
عشق میکنم وقتی میبینم ک اکثریت بیشتر اسم کیان گذاشتن خوشحالم ک اسم پسر بزرگ منم کیان هستش هم خانواده آشنا هم دوراطرافیانمون ب شدت عاشق کیان هستن قربون اسمتو خودت برم مادر ک اینهمه تو دل برویی هر کسی ک دوست داره حتمن این اسمو بزار قطعن پشیمون نمیشه عشق میکته
مامان فندق
قشنگه ولی خیلی زیاد شده
بیتا
ما هم سریال مختارنامه دیدیم همسرم خیلی خوشش اومد از اسم کیان می‌گفت اسم پسرمون کیان بزاریم وقتی باردار شدم بجز اسم کیان هیچ اسمی به دلمون نمی نشست
مامان کیان
پسرم ۹ساله هست روز اول ماه رمضان بدنیا آمد باباش تاکید داشت اسم علی بزاریم ولی من اسم مرکب با علی زیاد فکر نکرده بودم گفتم محمد می‌زارم تنوع اسم مرکب با محمد زیاد بود بین محمد رهام و محمد کیان ،محمد کیان انتخاب کردیم
مامان هانا
خانما بنظرتون اسم کیان قشنگه یا دیان کمتر از۱ماه دیگه زایمانمه
مامان نیوا
نظر من و همسرم اسم کیان بود
مامان کیان
سلام منم اسم پسرم کیان هست الان ۶ماه و ۱۲روزشه منو شوهرم اسم های زیادی مدنظر مون بودولی در نهایت کیان و انتخاب کردیم کیان من 🤩
مامان کیان
سلام ، ۱۰سال قبل با فیلم مختار که دیدیم با اسم کیان آشنا شدیم آرزو داشتیم خدا بهمون پسر بده که اسمشو بزاریم کیان ،،، دوسال قبل باردار شدم و استراحت مطلق و سرکلاژی ،توسل به مولا علی کردم و نیت کردم که خدا بچمو صحیح و سالم بزارع بغلم اسم پسرمو بزارم علی کیان ،به معنای علی پادشاه
مامان پروانه
باردار که شدم برای انتخاب اسم دخترکلی تنوع داشتم اما برای پسر دوستداشتم یع اسم قشنگ درعین حال نه سبک باشع نه قدیمی و معنیش برام خیلی مهم بود که کیان رو انتخاب کردم چون معنیش هم قشنگ بود ،و بجز این اسم هیچ اسم دیگه ای بنظرم قشنگ نمیومد واین شد که همون وقتی که مطمعن شدم پسره انتخابش کردم
مامان کیان و رها💝
چون اسم کیان همسرم خیلی دوست داشت گذاشتیم عاشق پسرم و اسمش هستم
بابای کیان
من اسمای زیادی واسه پسرم انتخاب کرده بودم اما یه روز قبل به دنیا اومدن پسرم اسمش و کیان انتخاب کردیم و همین شد که گذاشتیم کیان وخیلی دوست داریم
مامان کیان
تازه که باهم ازدواج کردیم شوهرم بهم میگفت اگه یه روزی بچه دار شدیم پسر باشه اسمشو کیان میزارم بهم میگفت مامان کیان 😄 میگفت من از بچگی عاشق اسم کیان بودم و خودم رو همیشه تو بازی ها کیان میزاشتم از فیلم مختار میگفت خوشم اومده بود منم خیلی خوشم اومد واین شد که هم بچه دار شدم اسم بچه کیان گزاشتم اگه هم دختر باشه کیانا البته اسم کیانا رو خودم گفتم تا اینکه رفتیم سنو گفتن پسره شوهرم گفت مامان کیان😄
مامان کیان 😘❤️
سلام من وهمسرم همه اسمها را نوشتیم بعد دست کوچلومونا بردیم تو سبد خودش اسم کیان را برداشت منم از اولش دوست داشتم اسم قندکما بزارم کیان😍😍
مامان کیان
همسرم از دوران عقد گفت اگر یه روز پسر دار شدیم اسمشو بزاریم کیان و من عاشق خودش و اسم قشنگشم😍😍❤️🧿
مامان کیان
اسم پسر بزرگم کيان عاشقانه دوسش دارم هم خودش هم اطرافیانش عاشق خودش و اسمش هستن
مامان کارن و کیان
اسم پسرم کیان هست قلب مامانشه 🩵
مامان کیـــان و آویــن
سلام منو بابای کیان وقتی باردار شدم به این اسم فکر کردیم یعنی با این اسم ارتباط برقرار کردیم اولش دیدیم خیلی خوشمون اومده بعدشم از معنی بزرگ زاده خوشمون اومد مخصوصا باباش از معنیش خیلی خوشش اومده بود 😊😊
مامان کیان
اسم کیانو منو باباش باهم نظر دادیم همه مخالف بودن ما تنها راضی بودیم و قاطع وایسادیم رو نظرمون و نهایت ۹ ماهگی داشت تموم میشد که اعلام کردیم قطعا کیانه و معنی اسمش که حاکم و پادشاه است واسه این انتخاب کردم کهه پسرم همیشه سرور و یالار باشه و کسی رو پسرم حاکمیت نکنه و اسمشو یه حسه مردونه ای بهش داشتم هم جوان پسند هم نوزاد پسند هم مسن پسند بود
مامان کیان
من و همسرم یک سال و نیم با هم دوست بودیم و قول ازدواج داده بودیم و یه بار با هم راجب بچه حرف زدیم و قرار شد اگه پسر شد نی نیمون اسمشو بذاریم کیان. و آقا کیان ۹۹/4/30 به دنیا اومد
مامان کیان
اسم کیان یه اسم ایرانی و باوقار به خاطر همین من انتخابش کردم با کمک همسرم
مامان کیان
من همیشه از اسم کیان خوشم میومد و عاشق این اسم بود مخصوصا دیگه وقتی فیلم مختار نامه را دیدم، همسرم هم می‌گفتند اسم ایرانی فقط پیشنهاد چند اسم و این اسم دادم گفتن همین باشه
مامان کیان
کیان اسم پر ابهت و بزرگی من و همسرم این اسمو دوست داشتیم ولی از بخت بد برادر شوهرم فوت کرد و خانواده همسرم اصرار داشتن که من اسم اونو روی پسرم بزارم واین کار خیلی منو اذیت میکرد ولی خوشبختانه همسرم اسمی که خودمون دوست داشتیم و یعنی کیان وروی پسرمون گذاشت🙂😊
مامان کیان
من راستش فیلم مختارو نگاه میکردم اسم کیانو با خودم تکرار میکردم و شخصیت با ابهت کیان رو دوست داشتم تصمیم گرفتم اسم پسرمو کیان بذارم که اسم یه انسان بزرگ روش باشه😁
مامان کیان
من از دوران مدرسه اسم پسرم و انتخاب کرده بودم و این اسم رو خیلی دوست داشتم و زمانی که فهمیدم بچم پسر هست به همسرم پیشنهاد دادم و خوشبختانه اونم خیلی خوشش اومد.معنی اسمش هم که پادشاه بود برام جذاب بود.
مامان لنا
من هیچ وقت نتونستم اسمی برا بچه درنظر بگیرم حتی وقتی ک مجرد بودم باردار ک بودم ی شب ک خواب بودم یهواسم کیان ب ذهنم رسید خ عجیب بود ولی خ بدلم نشست اونم من ک عاشق دختربودم ولی الان پسرم و خ دوس دارم و فرقی نمیکنه دخترباشه یا پسر اسمش هم بنظرم بهترین گزینه بودازنظرمن یعنی جووونمرد
مامان کیان
منو شوهرم تو دوران نامزدی گفتیم اسم بچه اولمون که پسرم هست میذاریم مرداس (از همون نامزدی حسمون میگفت بچه اولمون پسرهِ) که اسم ایرانی ام باشه ولی موقعی که حامله شدم نظرم رو اسم مرداس به کل عوض شد و خیلی سردرگم بودیم 🤔😞 که چه اسمی انتخاب کنیم که هم ایرانی باشه هم اسم امروزی باشه هم برای سن ۴۰ سالگیش موقعی که صداش میزنن اسم با وقاری باشه.‌‌..قبل از اینکه برم برا غربالگری اول و تشخیص جنسیت که حسمون بهمون میگفت بچه پسرهِ 😇 یدفعه تو اسامی اسم پسر اسم کیان و دیدیم و دوتایی با خوشحالی گفتیم همین اسم برازَندَشِ 😀😀
مامان کیان
سلاااام عزیزان من همسرم اسم های زیادی در نظر گرفتیم از جمله آرین اما دختردایی کیان گفت عمه میشه اسم کیان بذاری بعد رفتم معنی ش سرچ کردم ب معنی پادشاه بود یک اسم ایرانی بود برام جذاب بود از ماه چهارم دیگه قطعی کردیم ک اسمش کیان . و همیشه لحظاتی بارداری قشنگی ک بود تو دفتر خاطراتم ثبت کردم از لگد هاش فیلم گرفتم از ماه ب ماه تغییرات . حتی از زمانی ک خاله ش تو اتاق عمل کنارمون بود همه شد یادگاری های قشنگ . خداروشکر
مامان کیان
اسم کیان اسمی اصیل ِایرانی هستش..من و همسرم زمان پخش فیلم مختار نامه تصمیم گرفتیم اسم پسر نازمون رو بذاریم کیان😍
مامان کیان