کیهان یعنی نظام آفرینش یعنی عالم هستی و پسرم تمااااااام هستی منه تمااااام دنیای منه. تمااااااام منه. بنظرم قشنگ ترین اسمی که میتونستم براش بذارم خیلی عمیق و بی انتهاست...
مامان کیهان
چون که پسرم دنیای ماست اسمشو گذاشتیم کیهان
هم قشنگه هم تکراری نیس هم اجق وجق نیس هم تو کودکی و بزرگ سالی بچم قشنگه
مامان کیهان
همسرم پیشنهاد داد من خوشم اومد هم اصیله هم معنیش قشنگه، هم تکراری نیست
مامان باران
اسم همسرم کیومرث و اسم خودم هانیه ست. تصمیم داریم اسم پسرمون کیهان باشه که ترکیب اسم هامونه 😊
مامان کیهان
من و همسرم واسمون الویت داشت اسم بچه ساده و زیبا باشه و معنیش سریع دریافت بشه همچنین به فامیلیش بیاد . من پیشنهاد کردم اسمشو و همسرمم استقبال کرد البته شاید کمی بین بقیه نام ها دودل بودم اما نهایتا همسرم ک رفت شناسنامه بگیره گفتم کیهان . کیهان یعنی گیتی ، دنیا ، و چون این بچه همه دنیا و جهان من و باباشه اسمشو گذاشتیم کیهان . کیهان خان کسرایی
نظر کاربران درباره اسم کیهان