واااااااااای خدااااااا گردو این چه اسمیه خدا به دادپسرهای آینده برسه که با همچین اسم های می خوان زندگی کنن آخه اسم ایرانیه خارجیه ترکیه چینیه چه اسمیه؟خخخخخ
مریم
خیلی داغونه ،،🤣😁
زهرا
۳و خورده ای نفرم گذاشتن این اسم و 🧐🤔🙄
کم کم دارم شک میکنم ب درست بودن اطلاعات این گهواره
مامان محمد
امروز خدایی چه اسم هایی دیدم اون از هلو ک پشمام ریخت اینم از گردو خدایی پسرای آینده چجوری با این اسما زندگی کنم🫠😐
فرزند پروری
فرزند پروری
فرزند پروری
الماس🤍
خدای من گردوووووو🤣🤣🤣🙊🙊🙊
مامان جانا
گردو اصلا مناسب نیست بنظرم🤣
nazanin
گردو خانم😂😂😁خیلی خنده داره
مامان ماهلین
گردو مگه اسم یعنی کسی هست اسم بچه شو یزاره اقا گردو
مامان محمد حسین
چه اسم زشتی
اخه گردو اسمه؟
مامان مایلا
کاغذی و سوزنیش هم معلوم نکرده
مامان نی نی کوچولو
گردو مگه اسمه یاخدا از فردا فندق و پسته بادام هم درمیاد ...من نظری ندارم
مامان 💙توکل به خدا💙
مگه اسم پت انتخاب میکنیم؟؟
مامان آتا
پسرم به تخماش میگه گردو 😂
مامان تیام
ما اسم گربه مون گردو هست
مامان نخودفرنگی
من اسم داماد هلندی خدا بیامرزم گردو بود🥺😅🖤
مامان معین👼🏻
وای گردووووو🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
مامان بلوط🌰
واقعا کسی هست که اسم بچه رو بذاره گردو؟؟؟
مامان آلا 🩷🐣
ازوقتي ک باشوهرم دوست بودم اسم بچه هامونو انتخاب کرده بوديم وقتي رفتم سونو فهميدم دخمل دارم اسمي ک انتخاب کرده بوديم گذاشتيم روش من عاشق اسم گيسو ام بخاطرهمينم اسم دخترمونو گذاشتيم گيسو
مامان گردو
از وقتی که سونو رفتم فهمیدم نی نی دختر به فکر یه اسم قشنگ بودم کلی تو نت سرچ میکردم تا بالاخره از اسم مهگل خوشم اومد .اسمش معنی خاصی نداره ولی از تلفظ اسمش خیلی خوشم میاد همینکه گل خطابش میکنم
نظر کاربران درباره اسم گردو