اسم همسرم یاسین هستش برا همین خواستم یه اسمی باشه بهش بیا. و اسم پسرمو گذاشتیم یاسان د
مامان یاسان
سلام ، اسم همسرم ساسان هست و اسم پسرم رو گذاشتیم یاسان الان هم 20 ماهشه😍😍
مامان یاسان
سلام
من دنبال ی اسم بودم که تکراری نباشه و ب اسم دخترم یسنا بیاد و هم فارسی باشه که اسم یاسان خیلی ب دلم نشست
چون هم فارسی بود و هم تکراری نبود و تموم حروف اسم یسنا رو داشت
مامان آلوچه
اسم پسرمو گذاشتم یاسان😍این اسم از چند سال پیش تو ذهنم بود
خوشبختانه تونستم بزارم رو پسرم❤️
مامان یاسان
یه دختر دارم یاسمین الان باردارم یه پسر از خدا میخوام اسمشو بذارم یاسان
مامان یاسمین
سلام اسم پسر بزرگم یاشار و اسم ترکی هست دنبال اسم بودم که به یاشار بیاد اسم یاسان رو پیدا کردن و خیلی هم اسمش رو دوست دارم واقعا قشنگ و کمیاب هست نسبت به بقیه اسم ها که خز شده
مامان یاسان
سلام اسم همسرم یاسین .من گشتم دنبال اسمی که به باباش بیاد دیدم یاسان نام پیامبر چهارم و هم به معنی لایق و سزاوار و ریشه فارسی ترکی
مامان یاسان
سلامد. قطعا به عنوان مامان ؛بزرگترین آرزوم این بوده اسم بچم توسط خودم انتخاب بشه. اسم پسرم معنی زیبایی داره /یاسان :یعنی شایسته لایق وسزوار. و امیدوارم مث اسمش فرد لایقی بشه. ان شالله
مامان یاسان
سلامد. قطعا به عنوان مامان ؛بزرگترین آرزوم این بوده اسم بچم توسط خودم انتخاب بشه. اسم پسرم معنی زیبایی داره /یاسان :یعنی شایسته لایق وسزوار. و امیدوارم مث اسمش فرد لایقی بشه. ان شالله
نظر کاربران درباره اسم یاسان