اسم پسر دومم محمدسجاد گذاشتیم. خیلی دوست داشتنی و خوش قلبه بچم. الان ۸ سالشه
مامان فسقل
بله با افتخار
خاله همسرم بعد از عروسی ما خواب دیدن که مارشون که سادات بودن از بغل حضرت زهرا یک پسر بغل میکنن و میارن و میگن اسم این پسر محمد هست و از نسل امام سجاد (ع)
پسرمن هم سادات هست
و من اون موقع نیت کردم اگر فرزندم پسر بود اسمش رو محمدسجاد بگذارم
نظر کاربران درباره اسم محمد سجاد