منم تا حدودی نیت کردم و دوست دارم این اسمو
چون هم خواهر شوهرم برام خواب شهید ابراهیم هادی دید و الان هم که ولادتشون بود و آخر هفته هم غدیر
هرچی خود خدا و ائمه نظر کنند
ان شاالله محمد هادی و هدی به دنیا بیارم
ستاره
من بعد هشت سال باردار شدم روزی که رفتم آزمایش بارداری دادم ولادت امام هادی بود که وقتی جواب مثبت گرفتم همونجا تصمیم گرفتم پسر شد انشالله بزارم محمد هادی از اون سال به بعد هرسال ولادت امام هادی شیرینی میدیم .خدایا ممنون که به زندگیم نورو خوشی دادی
مامان فندق
من سه تا دوختر دارم زهرا و زینب دوقلو و هدا واینکه هدا خانم خیلی دوست داشت یه داداشی داشته باشه که ایقدر دعا کرد خدا دعاشو مستجاب کرد والان داداش کوچولوش تو راهه و اسمشو هم خودش انتخاب کرد محمد هادی.
مامان هادی
محمد هادی ذوالفقاری و دوستی با این شهید شد اولین اسم پسرم
مامان فندق ۲
خیلی از اسمش خوشم میاد، نینی ام پسر شد به امید خدا میذارم محمد هادی
مامان پاستیل خرسی
من نذر کردم ک خدا بهم پسر بده اسمشو بذارم محمد بعد پسوندشو تو تولد امام هادی جانم انتخاب کردم و این گونه گشت نام گل پسر من مزین ب نام محمد هادی 🧿
نظر کاربران درباره اسم محمد هادی