امن الان ۴ سال ازدواج کردم از اوایل ازدواجم مثلا دو ماه میگذشت ک پشت یه ماشین نوشته بود ( ساواش پسر باباش) از اون موقع دلم میخواد اگه یه پسر خدا بهم بده اسمشو بزارم ساواش خیلی اسم قشنگیه واقعا❤️😍
مامان 🧡🫧AVIN🫧🧡
من الان باردارم و سه ماه دوم هستم رفتم برای سونو بهم گفتن پسر
دوتا اسم مد نظرم یکی ساواش و یکی سپهر
موندم داخل این دوتا اسم بیشتری ها میگن سپهر
نظرتون چیه شما
من دوتا دختر دارم یکی ثمره و یکی دیگه سوین
مامان ♡دو دخمل زیبا♡
اسم دخترم سارینا بود پسرمم گذاشتم ساواش چون از بازیگر نقش ساواش هم از اسمش هم خودش خوشم میومد که اون فیلم ترکی مال ۱۴ سال پیشه
مامان سارینا
وقتی مجرد بودم یه فیلم گذاشته بودن عشق و جزا یکی از شخصیت هاش ساواش بود
وقتی عقدکردیم بهش گفتم پسر دار شدیم بزاریم ساواش
خیلی استقبال کرد و خداروشکر بچه ام پسر شد و گذاشتیم ساواش
مامان ساواش ❤️
ساواش یه اسم لری هست از ترکیب سا+واش به معنی اینکه همیشه سایه و آسایش بهمراهش هست
مامان ساواش
من فقط چند هفته قبل حاملگی پسرم قرار بود پیوند مغز و استخوان بشم و اوایل حاملگی هم برا برداشت توده جداحی شدم و نمیدونستم باردارم سی تی تزریقی شدم ،بخاطر اون وقتی فهمیدم نی نیم پسره گفتم اسمشو میذارم ساواش چون بچم واقعا نبرد داده تا بدنیا بیاد 🥺
مامان ساواش
شخصیتی رو دیدم که از ترکیه به ایران امده بود برات تجارت مبل با یه شرکت معتبر ایرانی این مرد به قدری با شخصیت و با ابهت بود که اسمش در ذهنم هک شد خودم و همسرم با س هستیم بهش پیشنهاد دادم و استقبال کرد
و زمانی که ثبت احوال کار میکردم قسمت صدور شناسنامه نوزاد یکنفر به این اسم شناسنامه گرفت و مطمین شدم اسم مجاز به همسرم پیشنهاد دادم استقبال کرد انشاالله تصمیم گرفتیم بزاریم ساواش
مامان ساواش
داستانش برمیگرده به سریال های ترکیه ای و فک میکردم اصلا تو ایران ثبت احوال ثبت نمیکنه که تازگیا فهمیدم ایران هم خیلیا گذاشتن و من این اسم خیلی دوست دارم البته اگه خدا صلاح بدونه بهم پسر بده این اسم دوست دارم
نظر کاربران درباره اسم ساواش