اسم دخترم سلین هست.و همیشه دوست داشتم اگه پسر داشته باشم اسمشو سیوان بزارم.
الانم یه سیوان پونزده روزه داریم.
مامان سیوان
من چون خودم كردم و اسمم با سین شروع میشه دوس داشتم اسم بچمو کردی انتخاب کنم که اسم گل پسرم در نهایت سیوان شد
مامان سیوان
من وبابای سیوان از سه ماهگی دنبال اسم بودیم که تصمیم گرفتیم بزاریم اسم پسرمون و کارن اما چون دیگه خیلی این اسم زیاد شده بود در نه ماهگی تصمیم گرفتیم بزاریم سیوان
نظر کاربران درباره اسم سیوان