وقتی فهمیدم باردارم قرارشد اگر دختر شد من انتخاب کنم اگر پسر شوهرم هر دو هم دوست داشتیم اسمی انتخاب کنیم که ریشه فارسی داشته باشه وقتی فهمیدیم پسر شوهرم شروع کرد به گشتن اسم اینم بگم که من و شوهرم هر دو اول اسممون میم داره و میخواستیم اسمی انتخاب کنیم که اولش میم باشه ولی شوهرم بین این همه اسم گم شد 😅 یه شب من بهش گفتم نظرت راجب اسم ماکان چیه خیلی به دلم میشینه شوهرم اوکی داد حتی به خانواده گفتیم اسم پسرمون ماکان گزاشتیم بعد چند روز باز شوهرم گفت برو دنبال چند تا اسم بگرد بنویس میخوام ببینم باز چه اسمایی هست منم چند تا اسم نوشتم که این سری سه تا اسم انتخاب شد که بینشون مانیار نبود تو لیست بودا ولی بین اون سه تا اسم انتخابی نبود همچنان انتخاب روی ماکان بود تا اینکه چند هفته میخواست به زایمانم شوهرم گفت دوباره لیست اسمو بیار ببینم میخوام یه نگاهی بندازم اینبار شوهرم گفت مانیار و منم از اسم مانیار خوشم اومد و اسم گل پسرم شد مانیار یار ماندگار من و بابایی
مامان مانیار جون
اسم نفس منم مانیاره😍❤️
یارماندگارمن
مامان مانیار
اسم نی نی منم مانیار قلب مامانش
مامان مانیار
وقتی جنسیتش رو فهمیدم گفتم اسمش رو بزاریم مانیار که به اسم خواهرش و خودم و همسرم نزدیک باشه
مامان مینا
بابا نیما
خواهر مانلی💞
داداش مانیار🩵
مامان مانلی و مانیار
این اسم خیلی خوب بود 🤩
مامان سپیدار
بنظرم اسم بامعنز خیلی قشنگی هست که اوای گفتاری و شنیداری هم به دل میشینه واقعا تک هست تو کل فامیل
مامان مانیار
من این اسمو تو اینستا دیدم همون لحظه عجیب به دلم نشست به همسرم گفتم اونم باهام موافق بود...اسم های زیاد دیگه ای هم مدنظر بود اما برا ما هیچکدوم مثل مانیار تو دلمون نرفت,😍
مامان مانیار
خیلی اسم قشنگ و خوش آوایی و فراوانی کمی داره😍وقتی این اسم وقتی شنیدم خیلی به دلم نشست 🥰
مامان مانیار
بین مهدیار مهیاد و مانیار مونده بودیم که تصمیم گرفتیم بزاریم مانیار
نظر کاربران درباره اسم مانیار