منم نذر کردم اگه بچم پسر باشه اسمشو بزارم محمد وچون محمد تنها دوسندارم اسم یاسین هم انتخاب کردم که قشنگ ترش میکنه انشاالله آقا محمد یاسین میشه😊
مامان ریحانه خانم
زمان بله برون هنوز تازه داشتم ازدواج میکردم یه روز همکارم خواب دیده بود که برام قرآن باز کرده و از دو تا سوره الرحمان و یاسین همکارم یاسین را برام انتخاب کرده بود که بخونم و مخصوص من باشه از همون روز نیت کردم که اگه خدا بهم بچه پسر داد حتما" اسمش را یاسین میذارم.
مامان یاسین
محمد را نذر کرده بودم که بذارم
یس هم همسرم انتخاب کرد
چون هم زیباست و هم ارامش بخشه
خصوصا اینکه سوره یس روخیلی دوس دارم😍
مامان محمدیس
خیلی زیباست اسم پسرمو گذاشتم محمد یاسین چون هم ابهت داره هم اینکه سوره یاسین بهم ارامش میداد همیشه و واقعا پسر ارومی دارم الان خداروشکر خودشم بهم ارامش میده خیلی خیلی خوشحالم از انتخاب اسمش یه جایی شنیدم میگن یس شاید همان حسین بی سر باشد.
نظر کاربران درباره اسم محمد یاسین