اسم محمد حسن یه متانت و آرامش خاصی داره 💚 ما از اول بارداری نی نی مونو آقا محمد حسن صدا میکنیم 💚 انشاءالله که مثل امام حسن مجتبی و پیامبر مهربانی ها، مؤمن و بخشنده بشه🤲🏻
مامان نذر امام زمان
من خودم علاقه و ارادت خاصی به امام حسن مجتبی (ع) داشتم و دارم. همسرم اسمهای دیگه ای پیشنهاد میداد به توافق نرسیدیم یه روایت خوندیم نوشته بود ما اهل بیت اگر پسری برامون دنیا بیاد تا ۷ روز اسمش محمد میذاریم بعدش اگر خواستیم عوض می کنیم. ما هم با این حساب نی نی تو شکمم رو محمد صداش می کردم. تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتیم اسم بذاریم. اسامی که مد نظرمون بود گذاشتیم لای قرآن و اسم محمد حسن دراومد. اسم حسن رو دوست داشتم ولی از طرفی هم دوست نداشتم دیگه اسم محمد رو از روی پسرم بردارم و اسم گل پسرم شد محمد حسن. ان شاءالله که به سلامت دنیا بیاد و بنده صالح خدا باشه💚
مامان محمد حسن
من پدرشوهرم فوت کرد اسمش حسن بود شوهرم گف بزاریم حسن من گفتم محمد حسن حالا ک میخای اسم باباتو بزاری خودم کنار اومدم ولی هنوز خیلیا میگن چقد قدبمبه
مامان محمد
از دوران ابتدایی خیلی از این اسم خوشم میومد و آرامش بخش بود برام،باردار که شدم همون ماه دوم ،سوم قبل از تعیین جنسیت شهادت امام حسن و پیامبر بود که اسامی ای که دوست داشتیم ۴تا پسر ۴تا دختر نوشتیم گذاشتیم لای قرآن تا مادرشوهرم انتخاب کنه ،اصلا نمیدونست که کدوم اسامی دختر و کدوم اسامی پسر هست،بین یطرف دختر و یه طرف پسر ،یدونه ازلای قرآن برداشت اسم محمد حسن دراومد و انتخاب دوم اسم دختر دراومد رقیه که عاشق این اسم هم هستم ،پیش خودم گفتم این حتما پسره بچه بعدیم دختره ، بعداز اینکه رفتم سونو و متوجه شدیم حدسم درست بود اسم امام مظلومم رو روی پسرم گذاشتم و این شد قصه ی آقا محمد حسن من که بازیگوشه ولی مثل اسمش خیلی مظلومه شاید اذیتم کنه ولی همچنان روی حرفم هستم که واقعا مظلومه
مامان محمدحسن ورقیه
من همیشه عاشق امام حسن بودم روزی که رفتم سونو ۲۸صفر بودند کردم خدا بهم پسری سالم وخوب بده اسمش بزارم محمدحسن..
البته شوهرم محمدحسین موافق تربود ولی من گفتم مطمعن باش اسم حسن هرجاباشه حسین هم میاد
مامان فندق
اسم پسر منم محمد حسن هست😍
وقتی باردار بودم خواب دیدم ک دور از جون پسرم مرده
همسرم و مادرم دست منو میکشیدن میگفتن مرده بیا بریم
ولی من هی اسم امام حسن مجتبی رو صدا میزدم و میگفتم یا امام حسن مجتبی خودت بچم رو نگه دار😔
قربون امام حسن مجتبی برم خدادشکر پسرم سالم و سلامت به دنیا اومد و اسمش رو محمد حسن گذاشتیم
الان هم یک سال و نه ماه داره
مامانی
علاقه ی خاصی به امام حسن داشتم و دارم و بااین کار اسمش رو تو زندگیم موندگار کردم.
امیدوارم پسرم مثله آقا امام حسن بخشنده و خوش رو باشه💚
مامان محمدحسن و حسین
دوست دارم اسم امامی که خیلی غریبه رو پسرم بزارم تا همیشه برام زنده باشه
نظر کاربران درباره اسم محمد حسن