معنی اسم رادوین

 (تلفظ: rādvin) اسمی پسرانه و ایرانی، نام یکی از سرداران ایرانی

به معنای جوانمرد، جوانمرد کوچک

در سال 1400 فراوانی این اسم 6584 نفر است.

اسامی پسر هم آوا با رادوین:

رامین، روزبه، رادین، 

اسامی دختر هم آوا با رادوین:

رامش، راشین، ریحانه، راحله

ریشه اسم رادوین

فراوانی اسم رادوین

در حال حاضر ۵۵۰۴ نفر در گهواره با نام رادوین ثبت نام شده اند.

نظر کاربران درباره اسم رادوین

دوستان سلام اسم دخترم رونیکا هست اسم رادوین هم بزا پسرم در نظر گرفتیم به نظرتون شیک هست به اسم دخترم میاد تو فامیل هم همچین اسمی نداریم
مامان رونی و تو‌دلی
من اسم آیهانو دوست داشتم و باباش اسم آرشا رو اتفاقی تو یک سایت با اسم رادوین آشنا شدیم دوتامون دوستش داشتیم به نظرم خیلی شیک و کیوته این اسم
مامان رادوین
چون اسم رادوین ریشه پارسی و زیبا داره، و ابنکه خواهر زادم اسمش رادینه خیلی دوست داشت یا بزاریم آدرین یا رادوین که به اسمش بیاد، من و شوهرم هم رادوین رو انتخاب کردیم🫠
مامان رادوین
از اول بارداریم حتی وقتی نمیدونستم جنسیت چیه اسم رادوین به دلم نشسته بود بعدا که فهمیدم بچم پسره👶🏻💙 دو دل شدم گفتم بزار بازم فکر کنم ولی هرچی فکر کردم دیدم رادوین همیشه جز گزینه هام هست دیگه با شوهرم فکر کردیم دیدیم رادوین معنیش هم قشنگه میشه جوانمرد _بخشنده هم به دلمون نشسته بود🥺 من از لحاظ ابجد اسم و ارتعاش و ماه و سال تولد هم بررسی کردم دیدم اسم مناسب و خوش قدمی برای بچمون💕 ایشالله که همیشه سالم و سلامت و موفق باشی رادوینم😍🫀
مامان رادوین🧸💙
اسم پسر که به رادوین بیاد چی باشه خوبه؟
مامان رادوین
خیلی دنبال اسم گشتم واقعا هیچی به دلم نمی‌نشست تا اینکه همسرم اسم رادوین رو پیشنهاد داد ، ریشه فارسی داره و معنی قشنگی میده ... اسم پسرمامان شد ❤️( رادوین )❤️
مامان رادوین کوچولو🤍
من اسم پسر بزرگم رادوین و پسر کوچیکم رایان هستش و واقعا اسم جفتشونو دوست دارم و خودم انتخاب کردم ولی الان بعضی وقتا اسمشونو قاطی میکنم رادوین میگه مامان چرا میگی رایدوین 😁 ینی میام بگم رایان بعد میفهمم میخوام رادوینو صدا کنم ولی در کل اسمشونو دوست دارم
مامان رادوین و رایان
رادوین منی تو خیلی دوست دارم
مامان رادوین
اسم رادوین رو خیلی دوس داشتم برا همین اسم پسر مو رادوین گذاشتم 🤩❤️
مامان رادوین
آیا به نظرتون به رادوین اسم آرتین میاد
مامان آرتین
اسم پسرم رادوینه و خیلی خوشحالم از انتخاب این اسم❤😍قربونش برم
مامان رادوین
اسم پسر اولیم رادوین نمی‌دونم دومی چی بزارم اونم پسر
مامان رادوین
وقتي داراي پسر شدم ودنبال اسم بودم همسرم راستين دوست داشت و من بين كيان و مهران و كيارش … تااينكه با اسم رادوين آشنا شديم و بدون تعلل و شك هردو تاييد كرديمو الان رادوين جونم ١٠ سالشه و هرلحظه خوشحال تر از قبله براي انتخاب اسمش وراضي… و دنبال اسم زيبا و بامعني براي برادرش هستيم تا چند ماه ديگه به ياري خدا به دنيا مياد
مامان راستين
اسم پسر کوچولو منم رادوینه من وقتی تازه ازدواج کرده بودم میگفتم اگه دختر دار بشم میزارم رزا پسر باشه رادوین یه رمانم خونده بودم که اسم پسره رادوین بود خیلی به دلم نشسته بود
مامان رادوین
ازدوران مجردیم ازاین اسم خوشم میومد پسر خیالیم بود چون داداشمم نداشتم عاشقش بودم تاااینکه بعد ازدواج خدا خیالمو واقعی کرد و آقا رادوین دوماه دیگه به دنیا میاد🥺😍
مامان جوجه رنگی✨
عاشق این اسم شدم 😍
مامان رزیتا
کلی گشتم دنبال اسم تنها اسمی ک ب قلبم نشست🥲🫀 همسر میگف رادین من میگفتم رادوین دیگ شد رادوین چون تو فامیل رادین داشتیم و عاشق و دیوونه ی رادوینیم😍❤️
مامان مسدود
منووشوهرم باهم تواینترنت دنبال اسم میگشتیم یهوهردوباهم گفتیم رادوین وهردوخندیدیم😂😂😂
مامان رادوین
همین جوری یهوی آمد تو ذهنم و عاشق این اس هستم وقتی معنیشو گوگل زدم معنیشو ک دیدم بیشتر عاشق شدم و باعث افتخارم هست💋
مامان رادوین
ما تو اسم رادین و رادوین مونده بودیم تا بیمارستان نزاشته بودیم من که اسم رادوینو خیلی دوس داشتم باهمسرم تصمیم گرفتیم اسم پسر عزیزم رادوین باشه.
مامان رادوین
سلام من هیچوقت به اسم رادوین فکر نکردم شوهرم اسمشودوسداشت وقتتی رفتم ثبت احوال شناسنامشوبگیرم شوهرم زنگ زد اسمشوبزار رادوین خیلی ناراحت شدم ولی الان واقعا اسم پسرمودوسدارم معنی جوان مرد رودوسدارم
مامان رادوین
ما که یه پروژه ی عظیم بود انتخاب اسم پسرمون🤣 من:مهیار بابا:پویا عمو:سام خاله:نویان رو پیشنهاد دادیم ولی در نهایت اسم پسرمون شد رادوین و دلیلشم معنی و به روز بودن اسمش بود خیلیم از روز اول بهش میومد🤣
مامان رادوین
من همسرم اسم رادوین خیلی دوست داشت البته خودم هم دوس داشتم اما دنبال اسم جذاب تری بودم تا این که به هم به توافق رسیدیم گذاشتیم رادوین به معنی جوان مرد کوچک 😍
مامان رادوین
من بین اسم سامیار و رادوین وادربن مونده بودم هم تو اینستا یه بچه بود خیلی بامزه وبانمک واروم بود چون میگن روانشناسی اسم هم رو بچه خیلی تاثیر داره چون اونو خیلی دوست داشتم و معنی اسم خیلی برام قشنگ بود رادوین انتخاب کردم
مامان رادوین
آره ما اسم رادوین رو خیلی دوست داشتیم ، برای همین از ماه چهارم به بعد اسمشو انتخاب کردیم معنی اسم رادوین جوانمرد هست و ما کل اسمش برامون خیلی جذابیت داره ❤️❤️❤️
مامان رادوین
من از اسم خوشم اومد چون معنی قشنگی داره به معنی جوانمرد کوچک...از۴ماهگی اسمش رو انتخاب کردم
مامان رادوین
من اسم پسرمو از زمان تعیین جنسیت گذاشتم رادمین و همه میگفتن رادمین حتی برای تزیین سیسمونیش هم رادمین بود تا به دنیا اومد و همسرم رفت شناسنامه بگیره اجازه ندادن منم گفتم فقط رادمین تا نزدیک ۱ ماه بچم شناسنامه نداشت و وقتی موفق نشدیم بالاخره رادوین گذاشتیم درسته انتخاب اولمو بیشتر دوست داشتم ولی با اسمش کنار اومدم و الانم عاشقشم
مامان رادوین
سلام چون معنی اسمش قشنگ بود من انتخاب کردم یعنی جوانمرد کوچک
مامان رادوین
من موقع بارداری میخاستم اسم پسرمو پدرام بزارم ک تو پیج اینستاگرام از اسم رادوین خوشم اومد معنیش بیشتر پسندیدم جوانمرد اصلا ب اسم دخترم پانیذ نمیاد اما خوب دوسش داشتم شوهرم فربد دوست داشت بخاطر من هیچی نگفت و گلپسرم شد رادوین
مامان رادوین
من از معنیش بیشتر خوشم اومد و اینکه اول کلمش به همسرم میخوره و کلمه آخرش به اسم خودم
مامان رادوین
معنی اسمش فوق العادست😊و اینک سِت اسم شوهرمِ رامین و رادوین😍🤩
مامان رادوین
من وهمسرم بین اسم های تیامین ورادوین مونده بودیم وقتی به معنی اسم فکرکردیم رادوین قشنگ تر بود جوانمرد کوچک 😍😍😍
مامان رادوین
من خیلی معنی رادوینو دوسداشتم و برام مهم بود ک اسمش ایرانی باشه انشالا ک پسرم مث اسم قشنگش هم جوانمرد باشه هم بخشنده
مامان رادوین
اولش قراربود بذاریمش آیهان من یه شب که داشتم میخوابیدم یدفعه توب ذهنم رادوین اومد اینقدر تکرارش کردم تاخوابم برد فرداوقتی من پیشنهاد اسم رادوین رو دادم همسرم چیزی نگفت وگفت هرچی که خودتبیشتر دوست داری تالحظه اخرکه قراربودبریم بیمارستان هم قطعی نبودمن همش میگفتمذگه پرسیدن اسم پسرت چیه چی میگی بهشون اونم میخندید میگفت هرچی به ذهنم بیاد میگم من معنی اسمش رو خیلی دوست داشتم چون جوانمرد بود معنیش
مامان رادوین
من و شوهرم اسم رادمان رو انتخاب کردیم وقتی به اطرافیان گفتیم بعضی هاشون مخالفت کردن و گفتن خوب نیس ولی من دوسش داشتم به شوهرم گفتم که یه اسم انتخاب کنیم که نزدیک به اسم رادمان باشه از اینترنت سرچ کردم رادوین رو دیدم از معنیش که جوانمرد بود خوشم اومد و اسم پسرمون شد رادوین...
مامان رادوین
من داخل اینترنت ک دیدمش عاشقش شدم و گفتم حتما میزارم رادوین
مامان رادوین
من همیشه قبل از بارداری به اسم بچم فک میکردم ودوست داشتم اسمی انتخاب کنم که هم با معنی باشه هم قشنگ.وقتی رادوین انتخاب کردم دیدم با فامیلش و با اسم خودم همخوانی داره،باشوهرم که درمیون گذاشتم خوشش اومد و دیگه اینقدر به دلمون نشست که اسمش شد آقا رادوین.امیدوارم بعدها خودشم اسمش دوست داشته باشه
مامان رادوین
به نظرمن انتخاب اسم بچه خیلی کارسختیه من دوس داشتم حتمآاسم ایرانی باشه معنی خوبی داشته باشه لفظش قشنگ باشه همه بتونن بگن وبعدآتومدرسه کسی نتونه مسخره اش کنه وبین اسم کیاشاورادوین ورایان مونده بودیم حتی بعدبه دنیااومدن هم تاچندروزاسم پسرگلمون رایان بوداماچون شوهرم رادوین بیشتردوس داشت ومیگفت این اسمودیگه کسی نمیتونه مسخره کنه روزی که براشناسنامه رفت زنگ زدم وگفتم رادوین بذارمنم باهات موافقم حالاهم خیلی راضییم
مامان رادوین
من اسم رادوین رو خیلی دوست داشتم ولی شوهرم دوست داشت اسم پسرمون رو هیربود بزاریم و من بخاطر شوهرم اولاش چیزی نگفتم حتی توی اتاق عمل هم ازم پرسیدن اسمش رو چی گذاشتی گفتم قرار بزاریم هیربود و اینک وقت شناسنامه رسید و شوهرم سوپرایزم کردو اسم پسرمون رو گذاشته بود رادوین والانم هردوتامون بهش افتخار میکنیم جوانمرد کوچک
مامان رادوین
شوهرم خیلی کلمه ی راد رو دوست داشت و دنبال یه اسم جدید و با معنی بودیم اوایل بارداریم که فهمیدم پسر داریم اسم هایی مثل تیام ،کاوه ، دایان ، آراد،رهام و....خودم از اسم رهام وتیام و دوست داشتم ولی شوهر میگفت تیام دیگه بخاطر یه دلایلی نزاشتیم دیگه آخر های بارداریم شوهرم گفت دیوید بزاریم بعد ی که به دنیا اومد رفتیم ثب احوال گفت نمیشه اسم اسم خارجیه و آمریکاییه دیگه همونجا با مشورت هم دنبال یه اسم با معنی و جدید بودیم بین رادوین و آراد گیر کرده بودیم ولی هردومون بیشتر نظرمون رو رادوین بود چون هم معنی خاصی داشت هم جدید تر بود 🥰اسم گل پسرمون بلهخره شد آقا رادوین 😘
مامان رادوین