ما اسم های زیادی انتخاب کردیم و هیچ کدوم رو دوست نداشتیم دخترم ۱۲ سالش هست و اسم معین رو انتخاب کرد
مامان تخم طلا
سلام من بعد ار ۱۵ سال خدا این لطف رو ب ما کرد.و پدرشوهر برای انتخاب اسم در کتاب اسما خدا اسم معین رو انتخاب کرد.اولش اطرافیان تایید نمیکردن اما کم کم بقیه هم خوششون ا مد.انشالله نصیب همه چشم انتظارا.امیدوارم مثل اسمش یاری دهنده من و پدرش باشه.آمین🥰
مامان معین
پسر اول ۱۶ سالشه و اسمش سبحان هست که خودم انتخاب کردم.اسم پسر دومم رو باباش انتخاب کرد و راضییم از این انتخاب
مامان معین
خیلی اتفاقی یکی از دوستان پیشنهاد اسم معین داد منم ب شوهرم گفتم اونم گف اسم جذابی هس ی اسمی بود ک ب دل نشست
مریم
من میخواستم معین الرضا بزارم چون امام رضا پسرم بهم داد ولی ثبت احوال قبول نکرد ومعین تنها شد خیلی اسمش دوست دارم دوست دارم مث اسمش یاری دهنده باشه
مامان معین
اسم پسرم معین هست خیلی جذابه
پسرم ۱۶ سالشه از اسمش راضیه
سحر
من اسم پسر بزرگمو از داخل سوره یاسین انتخاب کردم(مبین)،بعد پسر کوچکمو هم بخاطر اینکه هم وزن اسم داداشش باشه گذاشتم معین
مامان معین
اسم پسر اولم مهرشاد هست ، ک ب انتخاب پدرش بود ، فرزند دوممونو ک خدا داد همسرم انتخاب اسم رو بمن سپرد از اونجایی ک من تنها و غریبم ، معین یاری رسان من شد😍
مامان معین
چون واسم یه جور جذبع داشت اسمش 😕💪
مامان معین و آوین
هامین به معنای گرما بخشه من این اسمو اوایل بارداریم به همسرم پیشنهاد دادم اما اون گفت نه.ما تا ماه نهم بارداریم دنبال اسم میگشتیم که یه بار همسرم گفت اسمشو هامین بذاریم من گفتم قبلا بهت گفتم گفتی نه ولی اصلا یادش نمی اومد خلاصه این بود که هامین ما شد گرما بخش زندگیمون
مامان هامین
معین به معنی یاری رسان هست
انگیزه شخصی بود انتخاب اسم معین
البته به سلیقه پدرش که بهترین انتخاب بوده و هست
نظر کاربران درباره اسم معین